Ik heb van de week de app "letterschool" gedownload. Erg leuk! Kinderen leren letters schrijven op de juiste manier, en Dirk Scheele vertelt. Mijn dochter vindt het fantastisch, Wie heeft er nog meer een leuke tip voor een originele en educatieve app (geen spelletjes of boeken)?
mja.. ik heb alitjd de spelletjes (ja sorry.. ) van thinkfun dat zijn gewoon smartgames maar dan op de ipad dus wel spelletjes maar ook educatief verder vind ik het wat lastig.. je zit meteen in de apps om te leren schrijven en rekenen met een 4jarige de andere apps zijn te makkelijk.. en meeste lezen/rekenen-apps zijn best prijzig wij hebben overigens dragonfly visual learning hele fijne app... maar ook niet gratis dus
My first app heeft meerdere wel leuke leerzame apps, ook nog voor 4 jarigen. 3.5+ Page vooral matrix match 1 en 2 en maze game en mosaic vinden ze hier nog erg leuk. sudoku school is met de variant van 4 cijfers voor mijn 4 jarige ook al te doen (= gedeeltelijk gratis) Verder zijn de easy spelletjes van choc fix en rush hour ook al te doen voor mijn zoontje en daar moet hij toch echt logisch voor nadenken!
Hm die zijn leuk inderdaad! En inderdaad.. Alle thinkfun spelletjes zijn goed te doen In ieder geval de makkelijkere puzzels... Je ziet wel hoe ver ze komen De moeilijkere levels zijn ook leuk voor jezelf..
Ik zie net dat D accounts op smartgameslive.com tijdelijk gratis zijn. De makkelijke levels voor dochterlief.. De moeilijkere voor mij zelf. Al is ze in sommige beter dan ik
Letterschool is echt heel leuk! Mijn eerste woordjes Fun 4 kids Woordjes Letters lezen Nu is leuk: Leren Lezen hakken en plakken
Puzzels/denkspelletjes: Tangram Doodle fit Mimi2 Electro Mijn zoontje vindt Alex, Cut the Rope en Bad Piggies ook leuk.
Die dus. En vooral Bad Piggies is een hit. Ragdoll 3DX vindt hij trouwens ook erg leuk. Maar dat is meer een spelletje.