Mijn jongste plast nu continu op de wc en poepen ging vandaag 1x op de wc en en 1x in de broek. Wie nog meer kindjes die er mee bezig zijn? En voor degene met een jonger kindje dat zindelijk is geworden hoe ging het daarna? Ik ben een beetje bang voor een terugval bij de oudste ook gehad en die was rond de 2,5 zo goed als zindelijk maar na 2 maanden weer een terugval. Ik laat haar morgen weer fijn zonder luier rond lopen moeten alleen nog even onderbroekjes kopen in maar 80-86
Wat fijn zeg! Mn dochter is voor haar 2e ook een poosje plas-zindelijk geweest maar ging toen 5 dagen haar poep ophouden en toen is ze toch weer in de luiers gegaan. Ik hoop dat ik mn zoontje wel voor-rond zijn 2e uit de luiers krijg, vreselijk vind ik dat, die kinderen van ruim 3 in de luiers.... Ik lees mee hoe 't morgen gaat... Geeft je kindje het ook zelf aan of zet je het op vaste tijden op de po?
Ze geeft het zelf aan ik heb het nog nooit aangeboden. Bij de oudste wel geleerd dat dat weinig uit haalt. 2 maand terug is ze ermee begonnen door zo nu en dan te willen plassen op de wc. Sinds 2 weken gaat ze steeds vaker en nu een paar dagen laat ik thuis de luier af. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Zoon begon het zelf met 23 mnd aan te geven dat hij moest plassen en kon het dan ophouden tor hij op het potje zat. Best een tijdje dus. Daarna thuis (we waren op vakantie en daar vond ik het doorpakken niet zo handig) luier uit en luier nooit meer aan gedaan. Onderboeken moeten bestellen, want hij paste niets uit de winkels (mt92 zeeman is het kleinst). Hij was zo zindelijk, wel wat ongelukjes natuurlijk. Nooit beloond of stickers geplakt daar was hij te klein voor een blije mama was genoeg. Hij was ook meteen `s nachts zindelijk, maar dat ging na een paar maanden wel mis, niet elke nacht, maar soms 2 nachten nat en dan weer een paar droog. Toen `s nachts 4 mnd een luierbroekje gedragen en vanaf toen ging het `s nachts weer goed. Dochter was met 26 mnd zindelijk, gaf niets aan, maar ik was het zat die luiers en de moeite om haar te verschonen. Ze wilde absoluut niet verschoond worden. Ook in 1 ochtend zindelijk, meer ongelukjes dan broer die dag. En ook heel af en toe een ongelukje gehad en na 8 mnd ook `s nachts zindelijk.
Mijn meisje is vanaf begin augustus overdags zindelijk. We zijn nu met de nachten bezig zindelijk te krijgen De ene nacht gaat het goed en de andere nacht is ze nat. Maar ze is al vanaf 19, 5 mnd overdags zindelijk. Volgende maand 14 december word ze pas 2. Ze is sneller dan mijn zoons met overdag zindelijk zijn. Zoons waren met 2 jaar en 2 jaar en 3 mnd dag en nacht zindelijk
Ik heb vanmorgen de onderbroekjes van zolder gehaald maar ze passen echt niet goed, is een 86/92 ook zakken de pyjama broeken van haar kont af.
Mij. Zoontje is nu 22 maand en geeft het ook zelf aan wilde tweew eken terug ineens op de grote mensen wc potje hebben we wel maar kijkt hij niet naar om. Sinds die. Gaat alles op de wc als we weg gaan doe ik ook geen luier om. Na een plasje mag hij eens ticker plakken dit vind hij geweldig. Je kunt voor het weg gaan laten plasen bij de hema heb ik een oefenbroekje gekocht die doe ik aan ipv een onderbroek dan ivm alse r een ongelukje is er. Niks doorlekt of een onderbroek en daaroverheen een luierbroekje.
Hier een dochter die volgende week 2 wordt. Ze is nu een maand zindelijk. Ze ziet het van haar grote broer. S'nachts heeft ze nog wel een luier aan. Geen terugval gehad.
die had ik ooit bij de albert heijn gekocht. had ook nog 92 van de zeeman die heeft ze nu aan het kan wel maar zit te ruim nog, 1x springen en hij ligt op haar enkels. hema had ik idd ook 86-92 die draagt de oudste nu nog zelfs. maar dat wisselt ook want sommige van de hema valt wel weer normaal. Waar zijn onderbroekjes te krijgen in 80-86?
ik had onderbroeken gekocht bij de zeeman, maar toen hadden ze hello kitty onderbroekjes (slipjes) die heel klein vielen. Maar dat is alweer bijna 4 jaar geleden Voor zoon heb ik ondergoed moeten bestellen op internet want hij paste echt niets, alles was te groot. Boxershorts - Beerenondergoed deze waren dat en daarvan droeg hij maat 50/56 en 62/68 bedoelt voor met luier zonder luier. Nu past hij gelukkig in ondergoed van de zeeman en hema en dat is toch wel een stuk makkelijker.
Ik zal woensdag even kijken bij de zeeman, en misschien terstal nog. Vandaag hele dag luier af gehad ze heeft alle plasjes op de wc gedaan 1x paar drupjes en toen rest op de wc gedaan. 1x gepoept op de wc 1x gepoept in de broek en 1x gepoept op de vloer naast de wc was ze net te laat.