Morgen wilden wij een dagje naar de winter efteling maar ze geven zoveel regen af! Mijn zus heeft speciaal vrij genomen en wilt nu toch ergens heen. Weet er iemand iets leuks waar vooral binnen veel te doen is? Plopsaland zijn we vorige week al geweest omdat we toen bij de huttenheugte op vakantie waren. Toverland is leuk maar 2 uur rijden, we wonen in Bergen op Zoom/Roosendaal. Wie weet wat leuks? (mag ook bij Rotterdam die kanten of Brabant in)
ik denk dat toverland het leukste is... maar als je dat echt te ver rijden vind, dan zou ik het echt niet weten.
wij vinden ballorig (www.ballorig.nl) ook altijd erg leuk, weet niet of er een vestiging bij je in de buurt is. En overdekt zwembad is ook leuk bij slecht weer.
tja ik vind speelstad oranje altijd heel erg leuk voor kinderen (vond ikzelf vroeger ook) maar dat is wel een heel eind rijden!! wel goedkoop maarjah! ja ballorig of iets...
Bedankt voor de reacties. Ballorig zit hier maar al heel vaak geweest, wist niet dat toverland zo dichtbij was, dacht dat het veel verder was, dus wordt het toch toverland!
kidzcity in Utrecht! Is ook superleuk voor de kinderen Kijk maar ff Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad