Dit hotel staat nu hoog op ons lijstje! Ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Word voor mij eerste keer hotel dus heb geen flauw idee wat te verwachten. Het enige wat ik me afvraag is of je in een hotel een aparte slaapkamer hebt?
Hi meiske. Wij gaan hier ook in mei heen. Wij hebben geboekt via corendon. Heb meerdere keren gesproken met de mensen van hun. En zij vertelde mij dat er 1 aparte slaapkamer is. Dit staat ook bij hun in de kamer omschrijving. Weet wel dat het soms tegen kan vallen hoe apart een kamer is. Zo hadden we vorig jaar in Turkije een grote woon / slaap kamer. Met gewoon een tussen schuif deur ertussen. Voor ons was deze afscheiding genoeg. Je heb toxh twee aparte kamers. Maar we keken in eerste instantie wel vreemd op. Wij dachten een echte aparte kamer te krijgen. ... maar achteraf was dit voldoende.
Dank je wel! Leuk dat jullie ook gaan. Fijn dat er een aparte slaapkamer is. Als dat eventueel met een schuifdeur is dan vind ik dat prima. Als onze dochter maar apart kan liggen zodat wij beetje kunnen netflixen of een spelletje doen haha. Geldt dat trouwens voor alle soorten kamers dat er een aparte slaapkamer is of alleen bepaalde types? Want zag dat ze iets van 4/5 verschillende kamers hebben.
Bij tui kan ik het ook niet vinden. Bij corendon staan alleen 2 kamer appartementen.... Anders tui bellen? Om te vragen???? Wanneer gaan jullie? Wij van tot 18 mei
Nog niet geboekt haha. Nog even kijken welke data er mogelijk zijn voor ons. Zal ze zeker eens bellen. Dank je!