Hoe leuk is Madurodam?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door maja246, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Meningen gevraagd..
    Is Madurodam met leuk met jonge kinderen van 5, 6, 7 jaar, die heel actief zijn?

Mijn vriendin wil graag met de kinderen daarheen. Sowieso hartstikke lief maar ik heb zeer actieve kinderen, die erg van klimmen en klauteren houden. Nu heb ik wel op site gekeken van Madurodam en zie eigenlijk vooral mijn idee bevestigd dat er vooral "kijkdingen" zijn en de activiteiten bestaan uit op knopjes drukken etc.
    Mijn twee jarige ga ik in ieder niet meenemen

Wat zijn jullie ervaringen?

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Wij zijn van de zomer geweest, met onze 5 jarige en 3 jarige
    Voor de 3 jarige was er niks aan, onze 5 jarige vond het helemaal geweldig. Het was veel te kort voor hem.
    Nu is hij over het algemeen wel een onrustig kind, maar als iets zijn interesse heeft is hij de rust zelve, en kan hij dus urenlang rondlopen in zo'n park.
    Blijkbaar heeft dat zijn interesse, hij vond het echt fantastisch.
    Maar het is vooral kijken, en toen wij er waren was het te druk om op knopjes te duwen, dus dat hebben ze niet eens gedaan.

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ben er in t voorjaar geweest met een 3 jarige en bijna 1 jarige.
    Beiden hadden het heel leuk.
    vooraan in het park heb je wat interactieve dingen en door het park heen ook een paar. verder hebben ze bij het restaurant voortaan een grote speeltuin dus daar kun je ze laten uitrazen haha.
    wij vonden het iig een leuk dagje uit, nouja half dagje dan heb je het echt wel gezien.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    wij zijn van de zomer geweest met 2 3 3n 5 jarige en ze vonden het superleuk. vooral de treinen en de vliegtuigen. de knopjes toestanden hebben ze niet eens gedaan

5. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    OK er is dus wel een speeltuin.. Ik ga er nog eens over nadenken.
    Bedankt al zover

Deel Deze Pagina