30 weken zwanger, weekendje weg

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Bergje27, Mar 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bergje27

Bergje27 Lid

Nov 5, 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Meiden,

Eind April ben in 30 weken zwanger en zou héél graag samen met mijn man een lang weekend weg gaan.

Ik ben nog goed te been en heb geen kwaaltjes, maar wil mezelf niet voorbij lopen. Dus eigenlijk moet ik iets vinden waar we 'in the place to be' zitten of een hotel waar alles zit.

Daarnaast hebben we niet een mega groot budget (alles gaat naar de baby spulletjes haha).

Wie o Wie heeft een TOP idee? Wij wonen zelf in Brabant en wil niet verder dan 2 uurtjes rijden.

Hoor het graag! :) thnx!!

2. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,183
    4,496
    113
    misschien een (air)B&B in Haarlem of omstreken? is een leuke stad, met mooi weer kun je nog richting de kust rijden.

anders Rotterdam, leuke stad, veel te zien en te doen, shoppen, musea maar ook leuk uit eten enzo. (citizenM hotel is vrij centraal, of het hostel in de kubuswoningen)

maastricht is ook altijd een van mijn favoriete steden om heerlijk een weekend heen te gaan, leuke winkels restaurants, en eventueel een bezoekje aan thermae 2000 in valkenburg.

Succes

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    Brugge in België echt een leuke stad

4. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

Oct 27, 2014
    1,556
    666
    113
    Met 36 weken gingen wij een weekend naar Antwerpen. Hotel was in het centrum. Ideaal!

5. Bergje27

Bergje27 Lid

Nov 5, 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!
    We gaan Brugge bekijken. daar is alles mooi en kunnen we van terras naar terras ons verplaatsen haha.

Haarlem gaan we doen na de bevalling; erg leuke tip!

Share This Page