Practisch 'apparaat' voor opruimen snoeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Zowel bij de computer als bij de televisie word ik gek van alle losliggende snoeren... Het ziet er niet uit, en is ook nog eens niet te doen met schoonmaken.

Nu hoorde ik eens dat er zoiets bestaat als een soort rol oid waar je de snoeren op wikkeld en je dus geen overtollig snoer meer los hebt liggen...

Ik heb bij de Hornbach en Ikea wel van die dikke 'slangen' gezien van een paar meter, daar kunnen de snoeren in. Maar dat ziet er toch nog niet uit. Én er kunnen maar een stuk of 4 snoeren door 1 slang :( ...

Iemand een idee of er iets handigs voor bestaat en zoja; waar ik het kan kopen?

Bedankt.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hey meid, ik heb volgens zoiets een keer op tv gezien, of in een folder. En toen dacht ik ook hé wat handig.
    Maar kan me echt niet meer herinderen wat het precies was...sorry

Trouwens, mijn vriend heeft alles netjes weggewerkt in gootjes en achter de kast alles snoeren aan elkaar vast gemaakt met ty-rips. Het lijkt erg netjes en is makkelijk schoon te maken

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh hier net zo'n drama..vooral naast de computer..die van de tv en dergelijk liggen acher de kast..
    Word een uurtje gamma denk ik hahahah

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    *helder moment*

Volgens mij bedoelen jullie gewoon een 'kabelroller'.

Ik heb ze ook weleens in een folder gezien, maar geen idee waar je ze kan kopen :rolleyes: . Misschien praxis,gamma,karwei,boerenbond ofzo?

5. Female

Female Niet meer actief

Idd, ik denk dat het zo'n kabelrol is wat ik in gedachten heb.
    Mochten er mensen zijn die weten waar ik ze kan kopen; graag! (gamma, hornbach, ikea vallen iig al af...)

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    ik weet t niet zeker maar volgens mij heb ik die ooit in een folder van Blokker gezien.

7. Female

Female Niet meer actief

Bedankt crisje, zodra ik daar ben ga ik er kijken. Zou best nog wel eens kunnen in zulk soort winkels ja ;)

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Nog een andere tip wat ook goed werkt.
    Met een (smal) strookje klittenband kun je ook alles netjes wegwerken.
    Tape en ty-rips hebben n nadeel vind ik. Als je iets nieuws koopt of er gaat iets stuk, whatever...moet je dat allemaal weer los maken en in de praktijk komt t er dan op neer dat het niet meer netjes terug gemaakt wordt, en met klittenband is dat zo gebeurt.

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0

Deel Deze Pagina