elijah is bijna 6 maand, en ik heb gister wat van dit ingeslagen bij de kruitvat. is iemand bekend met dit melk?
ik las toen ik thuis was dat er ook suiker aan toe was gevoegd, is dat niet erg bij een half jaar? ik bedoel kan dat kwaad? hoe oud is jouw dochter?
Ik ben er mee begonnen toen Tymen zo'n beetje 6 maanden was. Ik geef het als laatste fles, want meneer blieft dan geen gewone fv, en zo krijgt hij toch wat binnen.
Onze Anique krijgt het alleen bij gelegenheden, dus als ze uit logeren is of op vakantie, anders een gewoon flesje melk.......... Oh ja, ze vindt het heerlijk! (Ik doe met het pyamapapje 2 dagen, 2 x flesje 125 cc).
Marit krijgt het sinds een paar weken 'smorgens en 's avonds warm en ze vindt het heerlijk ! Het is een stuk duurder dan gewone flesvoeding maar aangezien ze met deze voeding EINDELIJK NA EEN HALFJAAR wel doorslaapt, heb ik dat er graag voor over !
Ben bij Vince idd zo rond de 6 mnd mee begonnen.Hij krijgt het alleen savonds voor het slapen gaan. Liefs,Claudia
Helemaal suikerloos is niet te voorkomen. Mijn dochter is nu 21 maanden en kreeg het vanaf een maand of 7. Alleen voor het slapen gaan..
Joey is er ook dol op, maar hij krijgt het maar af en toe. Hij krijgt eigenlijk alleen smulpapje of goedenacht van Nutricia... daar zit namelijk geen suiker in, en in pyjamapapje wel Joey krijgt iedere ochtend als ontbijt een smulpapje of een goede nacht (morgen dus )!
wat is t verschil eigenlijk? tussen gewoon pap (rijstebloem met vanille) en dat pyama papje? de prijs sowieso.... maar wat nog meer/
Hier krijgt mijn dochtertje het ook elke avond voordat ze gaat slapen, ze vind het heerlijk en drinkt in 1 keer zo`n pakje van 250 ml leeg.... Ze slaapt er lekker op door, want ze meld zich zo rond 7.00/7.30
Bij de Dirk v/d Broek kostte afgelopen week een verpakking met 2 pakjes, dus 2 voedingen, 1,79 euro. Stuk duurder dan een pak fv dus.
Live krijgt het ook soms! Ze vindt het heerlijjk! En dan vooral de bananen smaak Drinkt dr fles zo leeg dan haha
denk dat ik die ook maar in huis haal dan, die zonder suiker... hebben jullie het zelf geproefd? en is het heel zoet? als ze er goed op slapen is natuurlijk ook lekker.. maar ik hoop maar dat hij zijn gewone melk dan ook nog wel drinkt.. smaakt de gewone opvolgmelk hetzelfde als van 0-6mnd? anders wordt het straks wel heel veel verandering..