Hallo, Ten eerste wil ik alle meiden/vrouwen feliciteren die zwanger zijn. Natuurlijk is het aanstaande moederschap hartstikke leuk,spannend,en toch kun je afentoe wat zorgen hebben. Om de zwangerschap en de kraam tijd extra leuk te maken,heb ik het èèn en ander opgezocht voor jullie. Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de blije doos van prenatal wel? Nou niet alleen prenatal verstrek een gratis cadau doos,maar ook etos en kruitvat dit zijn de volgende site`s. de blije doos de zwagerkadoos de baby & mama doos Het is natuurlijk harstikke leuk om van deze gratis cadautjes te krijgen,alles is samen gestelt voor jou en je kindje. Daarnaast is er ook nog eens een website www.tasbabby.nl wat je moet doen is alleen je geboorte kaartje toesturen naar de firma en dan ontvang je een gratis tas met daarin allemaal leuke dingen voor je kindje. Ben je niet instaat dit te doen omdat je bv net bent bevallen mag ook je partner dit doen zoalang het geboorte kaartje er maar bij zit. Op de website lees je meer informatie. Ik wens iedereen heel veel plezier met hun zwangerschap,geniet er lekker van en natuurlijk de cadautjes Groetjes Shanna, Edit moderator: verplaatst naar 'Gratis & aanbiedingen'
ik heb alle dozen opgegeven maar nooit wat gekregen! alleen de eerste doos van de etos heb ik gehad, verder heb ik van prenetal, en kruidvat nog niks gehoord ben al 35 weken!
Dan zal ik als ik jou was contact met de klantenservice opnemen misschien dat hun je verder kunnen helpen moet haast wel Succes!
Van de prenatal en kruidvat krijg je een mail die je moet printen en mee nemen. Dan kun je ze zo ophalen en er staat bij tussen welke data je kunt komen. Te nminste dat was hier zo.