snowboots te krijgen in in mt 19?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lunanoa1, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mijn dochtertje van 13 maanden kan nog niet lopen, ze zet alleen stapjes als ze zich ergens aan vast kan houden. Dus ik heb eigenlijk alleen slofjes voor haar. Wel van die warme van shoesme, maar die zijn meer voor binnen. Maar nu gaan we volgende week naar een wintersportgebied en heeft ze dus eigenlijk wel warme schoenen voor buiten nodig die bestand zijn tegen regen en sneeuw. Maar omdat ze nog niet kan lopen zijn echte buitenschoenen nog niet geschikt voor haar. Maar toch wilde ik iets van warme stevige schoenen aan doen voor als ze in de slee zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand of er snowboots in maatje 19 te krijgen zijn. Ik heb ze nl nog nergens gezien.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb ze bij scapino weleens gezien in maatje 19

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Zulke slofjes zijn ook lekker, die zijn gevoerd. Alleen zijn die dus niet geschikt om mee door de sneeuw te lopen, maar prima voor op de slee enzo. Leren babyslofjes | Babyschoenen
    Ik had deze vorig jaar voor mijn zoontje. Die blijven ook aardig goed zitten. Ze hebben ze ook in het roze, zilver enz. Snowboots zijn wel bij veel winkels uitverkocht.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja die had ik ook verleden jaar van aapie. Topschoentjes voor als ze nog niet kunnen lopen. Kleine snowboots weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er zo ongeveer nergens meer wat te krijgen is in welke maat dan ook... Heb je al op marktplaats gekeken?

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Bij Scapino is de kleinste maat snowboots 19-20. Julie heeft schoenmaat 18, en haar zijn deze snowboots echt nog te groot. Kleiner heb ik ze nergens kunnen vinden. Maar misschien dat ze bij dochtertje wel blijven zitten met dikke sokken aan, vooral als ze braaf in de slee blijft zitten.

6. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    @jo79: zulke schoentjes heb ik ook. Maar dan van shoesme en dan ook zo lekker warm gevoerd. Alleen niet geschikt voor buiten als ze met haar voetjes in de sneeuw zou komen. Dan worden ze nat. Ik had al regenlaarsjes gekocht, maar dat is zo koud voor nu buiten en vooral in een wintergebied. Snowboots zijn idd nergens meer te krijgen in ieder geval niet in zulke kleine maten in de winkels. Misschien nog wel via internet, maar dat is te laat voor mij.
    Ik denk dat ik maar plastic zakjes om haar schoenen ga doen of zo;).

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Oh, ik had trouwens vorige week extra dikke babysokken bij de Lidl gekocht, ze hadden ze als gewone sokken en kniekousen en waren heel goedkoop, misschien is dat nog een optie om in de regenlaarsjes te doen? Of 2 paar sokken over elkaar?

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Of een maillot + dikke sokken en dan regenlaarsjes, heeft dochter nu ook en dat is lekker warm, regenpak erover en ze kan lekker in de sneeuw spelen.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
  10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia had dit 2 weken geleden ook een keer, en kwam met ijsklomp-voetjes terug binnen. Echt zielig! Dus dit is niet altijd fijn!

Ik heb maatje 20-21 snowboots en dat is het kleinste wat ik heb gevonden tot nu toe!

11. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Ik las net de kampioen van de ANWB. Daar staan moonboots in van Tecnica. Volgens de kampioen zijn ze in 9 verschillende kleuren. Maat 19 t/m 22. Prijs: 59,95

Of het wat is dat weet ik niet.;)

succes met zoeken!

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    60 euro voor maat 20 laarsjes -_-' *slik*

dat is nogal... misschien zijn die plastic zakjes om de schoentjes niet zon heel gek idee haha. Of aluminium folie :D

13. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Jaaaah, prijzig zijn die dingen van Tecnica zeker!!!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zat het misschien te strak? Want dan is het ook niet warm omdat de voetjes niet kunnen bewegen! Dochter heeft een goed pssende maillot en lekkere dikkere sokken aan die ook ruim zitten. Ze "loopt" er zo als 3 winters mee en ze heeft geen koude voeten als ze niet in 30cm sneeuw gaat staan ;).

60 euro voor een stel snowboots die ze maar een paar keer gaat dragen! Tjeeminee!!!! Vind het maar lompe dingen over het algemeen zonder veel pasvorm.

15. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb laatst super leuke gekocht bij kleertjes.com ze zijn van het merk Barts en zijn nu voor 11 euro in de aanbieding. Het zijn zachte zeer dikke boots. Ik heb paarse voor mijn zoontje maar ze hebben ook zilver en licht roze. Iedereen vraagt me waar ik ze vandaan heb, dus het is het zeker even waard even een kijkje te nemen op de site!

16. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zoiets is heel geschikt piemie ! Winddicht en waterafstotend, ideaal! Alleen te laat voor mij:(. We vertrekken vrijdag al en dus komt het te laat binnen als ik ze nog zou bestellen. Ik ben ook veel te laat met dit soort dingen, zucht. Jammer dat ze zo weinig van Barts in winkels verkopen.

17. zohra

zohra Niet meer actief

kun je de shoesme slofjes niet aan doen en dan de laarzen erover heen doen?of nog een maat groter aan laarzen kopen, is dat nog iets.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooow heb vandaag vanaf maat 16 gezien.. maar waar was dat?? ships.. ik ga ff speuren voor je!

19. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
  20. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0