huilen rond tijd van geboorte

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Priscilla4, Dec 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ons zoontje van nu 7,5 mnd heeft als hij in s avonds in bed ligt dat hij om een bepaald tijdstip ineens gaat huilen.. ik lette nooit zo op de tijd maar gokte dat het na ongeveer een uur of anderhalf is.. mn moeder dacht dat ik het had over de tijd dat hij geboren is dus ik lette er net op.. en verrek om 23.45 precies zet hij het op een huilen en ligt wakker in zijn bed.. ik leg hem op zn andere zij en hij gaat weer slapen..

doe ik dit niet blijft hij wakker en soms is hij zo overstuur dat hij echt aan de borst moet om rustig te worden..

hoe komt dit??

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Denk dat het toeval is dat hij rond die tijd is geboren.

Kinderen worden wel vaker wakker in de avond om dan meteen weer te gaan slapen zodra ze je zien. Onze peuter van 2 doet dat ook weleens. Nachtmerries misschien?

Ook heeft je zoontje nu de leeftijd voor verlatingsangst, kan er ook mee te maken hebben.

3. tuc

tuc Niet meer actief

lijkt mij toeval hoor, het is eerder zn ritme denk ik.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier is m'n zoontje ook weleens even wakker en huilt dan kort. Ik hoef niet naar hem toe, hij valt zelf weer in slaap.. Hier vaak rond 4u, ook zijn geboorte tijd (4.08). Maar ik heb daar nooit zo over nagedacht eigenlijk.. Ik denk dat het met zijn slaapcyclus te maken heeft en niets met geboorte tijd.

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bedankt meiden!!

ik had zelf ook nog niet zo bij het tijdstip stil gestaan.. ik dacht meer aan slaapovergang ofzo..

Share This Page