Hoeslaken matras ledikant/wieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mommy2be, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hallo dames,

Ik heb een tijdje geleden hoeslakens gekocht voor het wiegmatrasje, maar omdat ik heb besloten om geen wieg te nemen maar een ledikant vraag ik me af of ik de hoeslakens ook voor het matrasje van de ledikant kan gebruiken. Vind het zonde als ik ze niet kan gebruiken en nieuwe moet kopen voor de matras van de ledikant, maar ja als t moet dan moet t natuurlijk. Vraag me enkel af of dit mogelijk is!

Hoop op antwoord!
    Groet

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    doorgaans is een wieg 40 bij 80 cm en een ledikant 60 bij 100 cm, dus nee: dat gaat niet passen dan!

misschien kun je ze als hoes in je wandelwagen gebruiken, en dan toch hoeslakentjes bijkopen voor een ledikantje? zo duur zijn die niet. ik betaalde denk ik 5 euro per stuk ofzo. heb er 3 gekocht.

succes!

3. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Gaat inderdaad niet passen op het ledikantje. Je kunt ze hoeslakentjes voor een wiegje ook gebruiken voor om het aankleedkussen.
    Zo heb je ze nog niet voor niets!

4. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ja heel logisch eigenlijk de afmetingen van een wiegmatrasje en die van de ledikant, had er zelf op kunnen komen.. maar dacht misschien dat het toch lukt ofzo? Dan maar nieuwe hoeslakens halen! En thnx voor de tips wat betreft de hoeslakens, gelukkig kan ik ze dan ergens goed voor gebruiken!

Deel Deze Pagina