Moest weer even zoeken, maar heb het topic gevonden. Eigenlijk niet veel bijzonders te melden, behalve dat het super met ons gaat!
Mag ik ook meedoen? Het is bij lange na geen februari geworden maar ja ik voel me toch een februarimama
Hey dames ik heb jullie gevonden! Leuk om hier verder te kunnen kletsen en idd niet meer alleen febr mama's hihi... Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewend aan al het nieuwe? Ik heb het idee dat luna er al heel lang is alles gaat zo vanzelfsprekend =) Verder ben k nog niet topfit maar voel me aardig goed. Gister huishouden zelfs gedaan later die dag kreeg ik flink last van hoofdpijn wat nu zrlfs nog aanwezig is. Ook voelde ik een hoop emoties door mijn lichaam gaan... ben benieuwd wanneer de kraam tranen zullen losbarsten. Hoe gaat dat bij jullie? Of hoe is dat gegaan? Verder ontzettend aan het genieten en lekker relaxed aan gedaan. Strx foto's voor geboorte kaartje maken kan k die ook bestellen hihi anders wel heel laat mee!
tis nog wel erg rustig hier. kraamtranen hier al gehad hoor, kwam omdat Collin opeens weer ging afvallen. Dat leverde een hoop stress en onzekerheid op, dus hup daar kwamen de tranen. En huilen deed zo'n pijn aan de wond van het keizersnede, dus reden voor nog meer tranen. inmiddels gaat het hier allemaal weer goed, ben full-time aan het kolven en Collin drinkt moedermelk uit de fles. Hij was niet krachtig genoeg om bij mij te drinken en inmiddels heb ik vrede met deze manier. hoe gaat het met jullie??
Ik heb het topic ook gevonden. Misschien even linkje zetten in ons andere draadje? Hier loopt alles goed. J.oren gaat zo lekker in bad en in bed. Hopelijk geraak ik dan zelf ook aan wat slaap. Ben benieuwd.
ja, gevonden! HIer alles oke. Moeilijk weekend gehad, Meiske wilde niet slapen overdag, en 's avonds. 's Nachts gelukkig wel. Vandaag weer veel beter gelukkig, slaapt al de hele dag tussen de voedingen door. En ze lacht ineens heel veel. Dus mischien een ontwikkelings-sprong gemaakt ofzo.... Dus vandaag even bijkomen. Vanacht sliep ze ineens vanaf de laatste voeding van 22.15 door tot 04.30! (meestal komt ze eerder). Nou, mijn borsten stonden op knappen! hahaha, drinkt ze er ook maar 1 leeg, zit ik nog met een volle andere Hoe is het met de anderen?
gevonden!! kraamtranen hier ook al gehad hoor. na mn zware bevalling met een uiteindelijke ks kwamen in het zh bed de tranen. ontroostbaar was ik. echt heel zielig was ik hihi met Ileey en ons gaat et goed. behalve dat ze veel buikkrampjes krijgt vd borstvoeding. zo zielig. tis echt een tevreden lief kindje op de krampjes na germ
Woezel, dan kun je de andere leegkolven? Of heb je die mogelijkheid niet? Hier ook een mannetje met krampjes (ben ik pas achtergekomen). Ik weet niet hoe het komt, maar vind het super zielig voor hem. De bv loopt goed maar put mij zodanig uit, ik ga volgende week beginnen overschakelen naar flesjes. Dat zal voor ons beiden wel helpen denk ik.
Elance; ja, ik kolf dan de andere ook af ja, maar 's nachts ben ik daar nog te duf voor en heb al een nat t-shirt voor ik er erg in heb. Krampjes hier ook. Meer dan mijn oudste dochter destijds had. Echt zielig maar het gaat weer voorbij... Even doorbijten is het wel soms.
Ja hier ook bekend met het lekkende-tiet-probleem Ik slaap nu met mijn voedingsbh met borstcompressen erin, zo hou ik het droog. Ik voed soms ook in bed en dan drupt mijn ene boob anders heel J.oren zijn gezichtje onder. Arm kind
voor diegene met buikkrampjes. wij gebruiken vsm druppels. sinds we deze gebruiken heeft de kleine nergens last meer van!!! je kunt ze krijgen bij het kruidvat. zijn wel wat duurder maar het werkt echt
@elance: ik herken het uitputten van de borstvoeding. Ons meisje komt nog elke 2,5-3 uur, helaas ook s'nachts. Sinds afgelopen weekend ben ik begonnen met flesvoeding. Doe het nu om en om, dus een voeding borstvoeding, de volgende voeding de fles. Nu kan mijn man af en toe ook een flesje geven. Verder gaat het hier goed. Sanne is alweer bijna acht weken! Wat gaat het toch snel he?!