Hoihoi, Ik woon in het noorden (noord drenthe) en ben opzoek naar een leuke babykleding winkel. Momenteel ben ik aangewezen op Hema, Wibra, Zeeman etc maar ik zou ook wel eens iets anders willen. Ik heb alleen niet zoveel tijd om echt te gaan shoppen en om die winkels te gaan zoeken. Graag jullie tips van leuke winkel en waar ik die kan vinden. Ik hou overigens niet van online shoppen dus die tip kun je me besparen.
Marikari in Norg Ter stal zuidlaren Het leuke winkeltje zuidlaren babyplanet assen v&d H&m In roden zijn wat winkels Je hebt in haren ook merkkleding winkels Shopze!
In Emmen zit tegenover de Wibra een leuke kinderkledingzaak. (ben de naam even kwijt). In Groningen heb je Prenatal, Babydump en Babyplanet direct naast elkaar zitten, Ideaaaaaal!!!
In Groningen kom ik idd wel eens bij die winkels maar vind dat altijd beetje van hetzelfde. Daarnaast vind ik de prijzen ook soms absurd hoog. Al dat merk spul, heel leuk hoor en kwaliteit is vaak ook beter maar ik ga geen 30 euro voor een spijkerbroek betalen. Mn zoon kruipt ze stuk of hij is er al weer uit gegroeid.