Ik weet niet of ik de verloskundige moet bellen..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik zit een beetje met een dilemma. Ik weet namelijk niet of ik de verloskundige moet bellen..
    Het zit zo.
    Ik kreeg gisterochtend hele heftige buikkrampen, (geen bloed of vochtverlies gehad), maar dit hield ongeveer een half uur aan. De krampen bleven terugkomen. Ik werd er helemaal beroerd van..
    Nu heb. Ondertussen m'n urine laten checken op blaasontsteking, dat heb ik dus niet.
    Nu had ik gisteren al gebeld naar de verloskundige voor geruststelling. Nu zei ze dat het gunstig was dat ik de baby gewoon voelde, geen bloed of vocht had verloren, dus dat het waarschijnlijk onschuldige krampen zijn geweest.

Nu heb ik gewoon een goede nacht gehad en geen last meer gehad van die krampen.
    Alleen nu heb ik wel al heel de dag vrij erge hoofdpijn, af en toe sterretjes zien, en continue maagzuur.. Ook pijn in mijn onderrug en nu dus ook weer krampen in mijn onderbuik..
    Zou ik nu weer moeten bellen? Ik wil me namelijk niet opdringen, en ben bang dat ik nu teveel ga zoeken achter die kwaaltjes..

Wat zouden jullie doen? Ik hoor het graag!

2. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht

Als ik jou was zou ik zeker bellen gelijk. Daar zijn ze ook voor is mijn mening. Als jij ongerust bent en blijft is ook niet goed voor je baby.. Je hebt ook nog zoiets als zwangerschapsvergiftiging dus ze moeten je goed in de gaten houden en gewoon even zien.. Ik zou bellen meid. Het kan ook gewoon niets zijn en met de groei van je baby te maken hebben maar dan heb je wel geruststelling. Beter 10 x te veel als 1 x te weinig.

Sterkte.

Groetjes maris.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    hoofdpijn en sterretjes zien kan duiden op zwangerschapsvergiftiging, dus zou zeker bellen! Beter een keer te vaak dan te weinig gebeld..

4. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Hebben ze je urine ook nog op eiwitten nagekeken?
    Zeker de vlk bellen

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Nee, ze hebben puur gekeken naar blaasontsteking.. Verder volgens mij niet ergens naar gekeken. ik ga toch even bellen nu.. Wordt er onrustig van...

6. tjikkie2

tjikkie2 Lid

2 jun 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen hoor! Al is het voor je eigen gemoedstoestand. Ik had zoiets op vaderdag, toen zat ik om 22:30 op de praktijk.

7. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Bij twijfel altijd bellen. Daar zijn ze toch voor?!

8. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    De verloskundige komt er nu aan.. Ze wil toch voor de zekerheid m'n bloeddruk meten en eventueel inwendig onderzoek doen.. Ooooh ben zo zenuwachtig nu :(

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Goed dat je gebeld hebt! Laat je straks nog wat horen?

10. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Meid, goed dat je gebeld hebt. Beter 345x te vaak bellen dan 1x te weinig. Hou je ons op de hoogte? Sterkte en ik hoop dat je 'voor niets' hebt gebeld.

11. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    sterkte meid! ik hoop dat alles goed is!

12. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben weer gerustgesteld :) de baby doet het hartstikke goed gelukkig!
    De buikpijn/krampen komt van het groeien.. De hoofdpijn en sterretjes van lage bloeddruk, dus op zich niets ergs.
    De misselijkheid van maagzuur en vice versa.
    Dus al met al zijn dit 'normale' klachten van dit termijn..
    Ze heeft voor de zekerheid nog inwendig onderzoek gedaan, maar alles zat nog potdicht :p dus dat is ook goed nieuws natuurlijk!
    Ik kan dus met een gerust hart gaan slapen :)
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes en medeleven!

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat fijn dat het niks ernstigs is maar bij twijfel altijd gelijk bellen!

14. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was!!

Deel Deze Pagina