leuk kraamboek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anja 29, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ik heb een heel leuk kraamboek gekocht bij bol.com met leuke liedjes en ruimte om de gasten in te laten schrijven !
    Misschien ook voor andere een leuk idee :) :)

2. Niet meer actief

en welk boek is dat? Heb je een isbn nummer? Ik ben namelijk nog op zoek naar een kraamboek..........

3. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    oh leuk! ja vertel es meer!

4. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ction=BOOK

Beschrijving:
    Het moederschap begint met de kraamtijd. De eerste weken met je kindje zijn onvergetelijk. Een tijd vol nieuwe ervaringen en met veel bezoek. Dit boek helpt om die onvergetelijke tijd nog mooier te maken en vast te leggen. Het beschrijft een heleboel leuke dingen die ouders voor of samen met de nieuwe baby kunnen doen. En biedt bovendien veel ruimte voor notities van jezelf en voor de lieve wensen en attenties van het kraambezoek.

dagboek voor de eerste weken

bol.com prijs: € 14,95

dit vond ik op bol.com,ik was ook wel nieuwsgierig om welk boek t ging en heb dit gevonden!

groetjes krulliewullie

5. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    ja klopt dat boek is het van bol.com daar kun je er ook maar 1 vinden ik vind hem erg leuk bij mij staat het boek op de commode :)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had met de kerst ook zo'n soort boek gekregen, alleen van anna geddes. Daarin kan je ook alles in vermelden van het eerste levensjaar van de kleine en ook kraamvisite kan je erin laten schrijven.

Deel Deze Pagina