Hallo allemaal! Ik en mijn vriendin verwachten dit jaar ons eerste kind Nu zijn we al druk op zoek naar leuke babynamen voor een meisje komen we er wel uit alleen voor een jongen zitten we totaal verschillend We willen een stoere naam die leuk klinkt in het Engels maar ook in het Nederlands, een beetje in de trand van Jamie zeg maar. Hebben jullie nog leuke tips voor ons??
- Liam - Levi - Flynn - Finn - Jack - Rowan - Quint(en) - Luke - Jason - Jayden - Chris(tian) - Xem - Kyan - Dave - David - Joël - Nigel - Damian - Dean - Justin - Avery - Neil
Jayden Djessey Damiën Jivano Joël Justin Nigel Jayson Djessuh Kyano Kyan Milan Milano Nolan Quinten Ryan Danilo Dylan Milano Thiago Shenno Kyeldo Noah Jeraldo Vince Jesley / Djesley
En zijn jullie er al uit? Hier nog wat namen die in beide talen wel goed kunnen als je het mij vraagt Alex(ander) Ben(jamin) Bruce Do(minic) Elliot Jack Jake James Jason Jonathan Nicolas Oliver Phillip Quinten Ralph Roman Silvester Syd(ney) Skip Storm Stuart Victor Vince Jayce
Je moet niet op zoekmgaan naar een babynaam maar een naam waar een kind zijn/haar hele leven mee kan doen. Wat dus ook klinkt als volwassen persoon. Zoiets als Lola-Lily is leuk voor een baby maar kan echt niet als volwassene.