Dreumes (20 mnd) klimt uit ledikant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pluis81, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    En nu?
    Ze is een paar weken geleden al een keer keihard gevallen omdat ze uit haar ledikant klom en een salto maakte.. Toen is het een poosje rustig geweest maar nu doet ze weer pogingen en komt ze erg ver. Zo ver,dat het lukt als ik er niet ben om haar tegen te houden.

Wij hebben het gevoel dat ze nog niet klaar is voor een "echt" bed, wat kunnen we nu doen? Ik heb al ge-Googled naar bedhekjes e.d. maar die vind ik alleen voor op een gewoon bed. Spijlen er tussenuit halen gaat ook niet met dit ledikantje.

Iemand tips?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Toch over naar een open bed, even wennen, maar een stuk veiliger dan uit een ledikant klimmen en salto's eruit maken...

Mijn dochter is sinds een maand of 3 over naar een open bedje omdat ze uit haar ledikant klom; open bedje gaat prima. Was even wennen, maar ze heeft nooit de hele nacht gespookt ofzo, en nu kruipt ze er zelf in, lekker onder de dekens en zegt ze 'tusten mama!' :D

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Daar ben ik bij ons mannetje ook bang voor.. hij gaat al op de leuning van zijn ledikant hangen. Wij hebben de bodem nog iets lager kunnen zetten, eventueel kan het nog op de grond liggen. Maar ik denk dat wij hierna toch aan een gewoon bed gaan. Liever dat hij er een aantal keer uit kruipt dan iedere keer eruit gaat klimmen/vallen. Alleen wordt het dan wel zaak om er goed voor te zorgen dat hij de trappen niet af kan.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou toch naar een open bed gaan. Zou niet lekker kunnen gaan slapen met de gedachte dat mijn kind ieder moment een salto kan maken uit z'n bed brr.. En denk dat het gewoon even wennen is..

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hmm..ik ga eerst maar eens kijken of de bodem nog kan zakken (maar denk het niet) en anders toch maar eens gaan kijken voor een bed..
    Wat worden ze snel groot he...zucht.

Deel Deze Pagina