Hoi hoi, A.s. zaterdag ga ik flink babyshoppen met mijn schoonzus en vroeg mij af of jullie nog tips hebben voor leuke winkels. De grote dingen heb ik al, dus ik wil nu voor kleertjes, beddegoed, leuke spulletjes gaan kijken. Ik ben onlangs in Babypark in de zaanstad geweest, maar vond het kleding assortiment tegenvallen. Ik woon in Noord Holland omg Amsterdam, maar ben niet vies van een stukje rijden. Dus waar moet ik echt heen gaan? Thanks voor de tips. xxx
Prenatal in Amersfoort, heel groot en langs de A1, daar vlakbij (andere kant van de snelweg, achter de mac) zit ook nog de babypark. En in Amersfoort centrum heb je de H&M, zara, name It, hema en v&d.
O o zal mijn vriend blij mee zijn Heb net al mijn gekregen kleertjes uitgezocht en ik heb echt bergen en ik heb zelf maar 5 dingetjes gekocht. Hij zegt en jij wil nog meer kopen......... ja is toch leuk
Je hebt ook een grote XL Prenatal in Amsterdam Zuidoost zitten naast Amsterdam Arena. Wellicht handiger als je dichtbij Amsterdam woont. Babyland in Zaandam kan je ook proberen. Die hebben alles! Ik vond Babyplus in Hoorn ook een super mooie winkel. Die hadden een heel groot assortiment babykleertjes.
Haha heel herkenbaar (als in dat je zoveel krijgt en vriendlief die zegt dat ik toch al wel genoeg heb?) uh. Nee is inderdaad veel te leuk Lekker shoppen en lekker genieten meis!