Leuke babywinkels Gelderland

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mam33, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam33

mam33 Lid

8 nov 2012
    10
    0
    1
    Naar aanleiding van het topic van IngeM over leuke winkels in de provincie Utrecht, hier ook een van Gelderland

Ik ben nog niet zo bekend hier in de buurt dus hoor graag wat tips over leuke winkels met zwangerschaps en babykleding!

2. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Babypark Kesteren. Erg mooie winkel..... Maar niet goedkoop. Wel erg leuk om lekker te struinen.

3. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    idd babypark in Kesteren... Babydump Veenendaal is ook wel te doen, vond ik zelf niet echt een gezellige winkel, maar wel met de meeste dingen goedkoper als Babypark.
    Verder heb je niet zo heel veel.. als alleen de Prenatal..

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Wij gaan meestal naar de Babydump in Veenendaal.
    In Harderwijk zit Babyhuys, maar dat vind ik geen fijne winkel, dus die raad ik niet aan ;)

5. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Babymax in Veenendaal is ook leuk!

6. mam33

mam33 Lid

8 nov 2012
    10
    0
    1
    Ja die grote winkels ken ik inderdaad wel, maar leuke kleine winkeltjes?! met bijv alleen babykleding..

7. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
  8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #8 Omelet, 12 jan 2013
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
    Ik weet niet precies wat je zoekt natuurlijk maar ik vind deze erg leuk in Arnhem:
    LOT's Arnhem, tweedehands kleding, outlet kleding en kado artikelen.
    (tweedehands kinderkleding en leuke spulletjes)

Home page
    KindLeefSteil, met veel Scandinavische merken (en dus wat anders dan de standaard collecties) en echt super leuk speelgoed.

Ik kom voor speelgoed graag bij de Harlekijn, veel houten speelgoed en prachtig speelgoed van karton en stof. Met hele mooie tekeningen enzo. Erg mooie boeken, schommels, loopfietsen, lampen (okay hier dwaal ik rustig eeuwig rond :D)
    Harlekijn Arnhem: de leukste houten speelgoedwinkel | Home
    (de website is niets overigens)

En iets verderop in de straat zit de kinderboekenwinkel, met een mevrouw achter de toonbank die echt liefde en kennis heeft van haar vak en ze hebben ook nog eens grandioos leuk inpakpapier
    Arnhemse en Nijmeegse Kinderboekwinkel

Daarnaast heb je iets buiten het centrum bij winkelcentrum Presikhaaf nog Schatteboutjes, maar dat is op wat leuke merkkleding na ook wel veel hetzelfde soort spul.
    Babyspeciaalzaak Arnhem - Schatteboutjes

Kun je heir iets mee?

Oh en als je er dan toch bent (;)) loop dan zeker ook even langs "Van Mij". officieel een interieurwinkel maar ze hebben er hele leuke kleine dingetjes voor bijvoorbeeld de babykamer en ook erg originele kleding voor kleintjes (en mooie lampen, rammelaars etc etc ;))
    Thuis bij mij : Van Mij | woonaccessoires

En iets verderop, voor als de spruit wat groter is, natuurlijk de kinderkapper waar je óók leuke kleding kunt shoppen en bovendien af en toe een outlet is van een bekend merk (maar dat is net even geluk hebben)

Deel Deze Pagina