Vandaag in de stad heb ik een buggy gekocht bij de HEMA in Leiden. Normaal haat ik buggy's, maar deze rijdt echt superlekker! Ze hebben er nog een paar liggen voor maar 20 Euro!
Dat is niet duur! Vind ze alleen zelf niet heel prettig rijden, maar goed ben ook een maclaren gewend. Altijd makkelijk voor opa en oma ofzo
Kunnen ze aan je fiets? Of hoe zit dat met buggies en hoe doe je dat met je kleine in het zitje voorop de fiets, en dan op de plaats van bestemming in de buggy ofzo?
Ach, Consider, jij vindt blijkbaar een Maclaren prettig rijden, ikzelf vond het een ramp. Mijn gloednieuwe Maclaren gaf ik na drie keer rijden cadeau aan mijn schoonzusje. Daarna kocht ik er een van Prenatal en die vond ik ook een drama. En deze van de Hema vind ik weer fantastisch! Het is gewoon erg persoonlijk, het hangt natuurlijk ook van je lengte af en zo.
Je kunt een Buggymee op je fiets bevestigen, heb ik ook. Alleen gebruik ik hem zelden omdat ik negen van de tien keer met de auto ga of ik zet mijn beide dochters in mijn tandemwagen. Als ik alleen met de jongste wegga heb ik daar weer de kinderwagen voor of ik gooi de Maxicosi op het onderstel. Nu ik twee kinderen heb én wat meer aan beweging wil doen ga ik een dezer dagen een fietskar aanschaffen, die van Nordic Cab, lijkt me een fantastisch ding. Deze buggy zal ik gebruiken als ik een keer weg wil met mijn hele gezin, ik dan achter de kinderwagen en mijn man achter de buggy. Het lijkt wel een heel wagenpark hier!