leuke badpakken???

Discussie in 'De lounge' gestart door kaatje, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie weet waar leuke badpakken te koop zijn. Dus niet van de tenten, maar waar je je nog een beetje vrouw in voelt!!!
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben bang dat je toch in zwangerschaps badpakken terecht komt :)
    Maar kijk eens bij Babywalz en ook C&A ( de grotere ) hebben best leuke badpakken .
    Je kunt natuurlijk ook gewoon een maatje groter kopen , maar dan heb je minder steun voor je buik en ze groeien niet mee .
    Die zwangerschaps dingen hebben best wel voordelen ;)
    Hoop dat je wat leuks kunt vinden .

    Groetjes Joyce
     
  3. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik persoonlijk vind zwangerschapsbadpakken afschuwelijk! Ik heb altijd een gewoon badpak gedragen van een maatje groter en een soepel materiaal zodat hij wel mee kon rekken natuurlijk. Na de zwangerschap heb je er dan wel niets meer aan want hij is natuurlijk goed uitgerekt.
    Gina
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik hoorde laatst iemand over de badbakken/bikini's bij de Hema, die schijnen erg leuk te zijn (zoals zoveel dingen van de Hema)
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb er laatst een gekocht bij Prenatal. Ik heb altijd Speedo badpakken, maar die pas ik nu echt niet meer helaas. Dus ik moest wel aan een zwangerschaps badpak. Ik zwem elke week nog altijd dus ik moet wel. misschien dat ik eerdaags 2x ga zwemmen want ik wil ook op zwangerschaps zwemmen ;)
     
  6. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik zwem gewoon in m'n oude bikini, broekje zit onder de buik, maar kan prima :D
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik droeg ook gewoon bikini`s ( had wel maatje groter nodig ) en normale badpakken .
    Maar ze hebben tegenwoordig toch echt wel leuke zwangerschaps badpakken .

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina