Een aantal jaar terug was er een (australische?) tv serie wat ging over brandweermannen. Het enige wat ik nog weet is dat ze gele pakken aanhadden. Er speelden behoorlijk wat gespierde brandweermannen in mee. Weet iemand hoe die serie heette?
Bedoel je London's Burning? Dat kwam altijd op ned3, maar dat speelde zich wel af in Engeland en de hoofdchef was een griek. Liefs, Tanya
nee dat was het niet.. was een australische serie...maar bedankt voor het meedenken! Ik weet ook niet meer op welke zender het kwam...
heette het niet fire? dat kwam volgens mij altijd op rtl 4 maar dan heb je het echt over tig jaar geleden!
Ik geloof ook dat ik weet wat je bedoeld ik keek er namelijk ook altijd naar, maar hoe heet het ook alweer, ik had ook een favoriet maar zelfs zijn naam weet ik niet meer! Grrrrrrr daar ga ik nu heel de avond aan lopen denken he, bedankt Susanne!
Ja volgens mij heette het inderdaad FIRE... en het werd volgens mij uitgezonden op rtl4? Liefs,Claudia
jaaaa idd het heette Fire.... (ehh ja toch?) HIHI graag gedaan Karina... dat heb ik dus ookal 3 dagen dat ik de naam aan het zoeken was..hihi straks even op googlen! Bedankt!
Fire?!? Nou er gaat bij mij echt geen lichtje branden hoor bij dat woord, misschien is het van mij nog langer geleden dat ik een brandweerserie heb gekeken en was het een hele andere, ik ga ook ff googlen dan maar!
Gespierde mannen in uniform...... Altijd leuk om naar te kijken toch? Maar eh, het had verder nix met de London Knights te maken oid?
Er is trouwens nog steeds geen lichtje gaan branden hoor bij mij over de naam en van dat Googlen ben ik helemaal niets wijzer geworden!
Nope, dat was een film, "Ladder 49". Ook een aanrader trouwens (maar hoe ik dan bij 11 kom? ). En die serie van RTL4 heette volgens mij ook "Fire"..
Helaas is het ook niet te vinden bij Google.. Gespierde mannen genoeg, maar geen plaatjes van de serie FIRE!