Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt, fotografe dus. Met dieren of kinderen werken lijkt me ook enorm leuk!
Ik ben verzorgende AG maar ik stap uit de zorg...vind het echt niet leuk. Ik ga deeltijdopleiding doen in de administratie.....misschien wel ooit zover voor medisch secretaresse
Voor mij geldt precies hetzelfde. Ik werk als woonbegeleidster bij verstandelijk gehandicapten, maar ben er eigenlijk op uitgekeken. Ik zou ook graag iets administratiefs willen doen. Heb toevallig bij www.iio.nl gekeken voor omscholing. Opleiding kost 1500 euro maar nu die kleine komt heb ik daar geen geld en tijd voor
Die heb ik ook aangevraagd en ook bij ROC hier in utrecht en mijn conclusie is eigenlijk dat ROC beter aanbiedt......iio krijg je niets vergoedt....voor een deeltijdopleiding bij een (avond)school zoals ROC krijg je tegemoetkoming(studiefinanciering) en de kosten zijn niet zo hoog.
Coordinator op een Service Desk, doe dit sinds kort (vervang mijn coordinator omdat zij met zwangerschapsverlof is ) en is echt SUPER leuk!
Hoi Tanja..Is er een opleiding voor weddingplanner? Ik ben nu 14 jaar autorij-instructeur maar het is tijd voor wat anders... Liefs Mariska
Schrijfster Fotografe Eigen zaak Heb nu 2 functie's bij het bedrijf waar ik werk: teammanager en relatiebeheer. Leuk, dynamisch maar bovenstaande banen trekken mij meer.
Ik ben helemaal dol op mijn baan als dierenartsassistente en daarvoor als dierverzorgster in de dierentuin. wat ik verder nog leuk zou vinden is: politieagente (liefst natuurlijk in de hondenbrigade ) architect lerares
Ik heb het via de NHA aangevraagd het is een soort cursus, duurt ongeveer 1 jaar. Er is steeds meer vraag naar weddingplanners in nederland. Ik hoop dat ik zo mijn geld kan gaan verdienen!
Ik wilde altijd al kraamverzorgende worden vroeger maar ik heb weinig steun daarin gehad van school,ben dus nu een simpele huisvrouw,die wat bijverdient in de schoonmaak. Zou wel alsnog in de zorg willen over een paar jaar,maar de beveiliging lijkt me ook wel gaaf,en dan als winkelsurveillant..heb mijn postuur wel mee dus ben niet bang uitgevallen ,ik leg je zo op de grond,hihi!
@ girl75 huisvrouw zijn is ook een beroep en soms ook nog eens een verdomd lastige en drukke baan! Dus niets ik ben maar een simpele huisvrouw hoor . Ik heb altijd een hele drukke baan gehad in de logistiek als planner tot ik mijn man leerde kennen en ik fulltime voor de kinderen van hem en mij ben gaan zorgen, nou geloof me ik dacht dat doe ik even maar huisvrouw zijn is een fulltime job dus voor alle huisvrouwen =D> . Maar als ik alles helemaal over kon doen zou ik rechtenstudie hebben afgemaakt , kan alsnog maar heb daar nu absoluut geen tijd voor dus wie weet in de toekomst. Politie agente vond ik ook altijd wel wat en archeologe ook helemaal te gek. Maar goed dan had ik maar niet zon verdraaide lastige puber moeten zijn
Ik zit in het laatste deel van de opleiding Voeding en Dietetiek. Over vier maanden kan ik mij diëtist noemen. Maarrrrr, ik wil dit werk niet doen. Ben nu hard aan het zoeken wat ik wel wil. Ik zit te denken over een eigen bedrijfje, heb ook al ideeën hoe en wat. 8)