leuke beroepen....

Discussion in 'De lounge' started by Ingeborghuizing, Feb 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wilde circusartiest worden.. en dan terecht komen bij cirque disolei (weet niet hoe j het schrijft)
    maar ben peuterleidster geworden

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Verpleegkundige in een gevangenis. Heerlijk afwisselend en spannend werk!

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Zekers,het is een fulltime baan,oke s'nachts heb ik redelijk rust nu :) ,maar s'morgens 7 uur beginnen we.
    Ik heb het tot nu toe nog zo weten te regelen dat ik tussendemiddag thuis ben,dus dan zijn ze een uurtje thuis om te eten.
    Boodschappen doen,wassen, strijken,vegen,kattenbak...het is soms idd best zwaar,een hele onderneming!

4. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, zoals ik me nu voel: ik zou wel in een beddenzaak willen werken als tester van de matrassen! Maar na mijn zwangerschap zal ik wel weer meer energie hebben en dan zou mijn droombaan zijn:
    binnenhuisarchitecte (lekker zelfstandig)
    Of fotograaf voor bruidsparen (alleen maar tussen vrolijke mensen zijn)

5. Niet meer actief

Ik werd helemaal niet vrolijk van de fotograaf op mijn bruiloft:
    Hij was de hele dag in de buurt en we moesten steeds zo gaan staan en dan weer zo kijken en dan weer zus, en ondertussen "spontaan" overkomen... Yeah right!

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Wat een leuke ideeen allemaal ik denk dat ingeborg hier vast wel iets leuks tussen heeft zien staan?

Zelf heb ik een eigen praktijk als therapeut/coach in de psychische hulpverlening.Ik ga aan de open universiteit dit jaar beginnen aan sexulogie en wil ook ooit pedagogiek pakken.
    Waar ik ooit uit ga komen... tja wie weet ik kan door groeien tot wat ik wil.

Overgens rentenieren is een leuke baan voor een jaar hoor ;)

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ben gevangenisbewaakster en vind het een superjob

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ik ben grafisch vormgever en da's superleuk. Heerlijk om mijn creativiteit in te stoppen.

Maar ben nu sinds een paar weken huismama..... en ontwerp lekker thuis achter mn MacBook.

X Lilith

9. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Leuke beroepen !

Ik heb een 5 jaar bij de koninklijke Marechaussee gezeten en sinds een klein jaartje werk ik nu op een taxi centrale..

ik mis het uniform leven ontzettend! Als er hier weer vacatures voor de politie zijn ga ik zeker solliciteren! :)

10. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Oh weddingplanner, hoe word je dat dan? En zou hier wel vraag naar zijn in Nederland? Lijkt me gaaf zeg!

11. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    op een heel groot tankstation langs een drukke snelweg dat is pas leuk...

12. babel

babel Actief lid

Aug 25, 2006
    110
    0
    0
    Tandarts
    Zo leuk werk en het verdient ook nog eens SUPER

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ben nu manager en dat bevalt me heel erg goed. Zorgen dat alles lekker loopt maar vooral actief werken met mensen en hun ontwikkeling.

Tweede carriere zou ik graag in de paarden willen beginnen. Wie weet over een tijd ......

Share This Page