2 dagen onderweg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lyso, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi allemaal,
    Over 2 weekjes gaan wij met zijn alle naar Ierland! Heb er nu al zin in! Echter hbben we in onze oneindige wijsheid besloten om met de auto te gaan;) De trip wordt als volgdt, Eerst met de auto naar midden Frankrijk, (plusminus 900km) Dan vertrekt om 7 uur savonds de boot naar Ierland, alwaar we de volgede dag om ongeveer 12 uur smiddags aankomen. Daarna moeten we nog 4 uur rijden naar de vakantie bestemming. Met onze 2 kleine kinderen (bijna 4 en bijna 1) Waar ik een beetje mee zit. Hoe neem je eten en drinken voor 2 dagen mee? Ochtend en middag voor dag 1 is niet zo moeilijk. Avondeten dag 1 al meer. We moeten om 6 uur savonds bij de incheck bali zijn. UIteraard kunnen we op de boot eten maar dat is ook erg duur. Geen ramp voor een keertje, maar 3 maaltijden vind ik een beetje veel. Heeft er iemand hier ervaring mee?? We kunnen tijdens de bootreis niet bij de auto, en zullen dus alles wat we willen gebruiken, meteeen mee moeten nemen. Voor ontbijt zat ik zelf te denken om meeneem verpakkingen voor cornflakes (man) en havermout (mijzelf) mee tenemen. Voor de kinderen fruit, en dan eventueel iets bijkopen. Maarja dan ook nog de lunch van dag 2, en misschien tussendoor...Kortom, heeft iemand hier ervaring mee, en hoe verkom ik dat ik me óf een breuk til, óf ontzettend veel geld kwijt ben. Handig om te weten, we hebben een basicslaap cabine, dus ik verwacht niets aan koelkast oid....

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Voor ontbijt en lunch gewoon witte bolletjes en krentenbollen meenemen. Evt. miniverpakking boter en hagelslag oid. Avondeten misschien patatjes op de boot? Ook nog eens een feestje voor de kids. Of tussen de middag langs de mac?

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik zou denk ik ook kiezen voor warm eten tussen de middag, zijn zat restaurants die echt niet duur zijn. en dan brood mee voor onderweg. voor de eerste dag kan je van te voren smeren en voor dag 2 gewoon mini belg mee in de tas, plastic bestek en bekers. Roosvicee die je ter plekke aanmaakt met water (hoef je alleen de Roosvicee mee te sjouwen) en klaar!!

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    dit is wel een goed idee inderdaad... tussen door naar de mac durf ik niet, veelste bang dat ik in een file oid terecht kom, en dan de boot mis... Maar zijn altijd geneigd om heel menu te nemen op de boot, maar alleen wat patat en wat salade kom je natuurlijk ook een eind! en stuk goedkoper.
    NOg andere eet - meeneem - tips hoor ik graag!

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Lunch hoef je niet per se op de boot te doen op dag 2. Je komt om 12 uur aan, dan kun je om 1 uur ergens op het vasteland lunchen of even bij een bakker wat vers brood halen.

Deel Deze Pagina