Leuke bestemming met een 1-jarige

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by EdN, Jul 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,835
    3,630
    113
    Wij willen in september nog een weekje naar het buitenland met ons dan 1-jarige zoontje. Wie heeft tips voor leuke (niet te dure) bestemmingen met een kind van 1?

Wij houden niet van kamperen, dus we zijn op zoek naar een appartement, of evt een (goed uitgeruste) stacaravan, o.i.d.

Welke bestemming en accommodatie raad jij aan en waarom?

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ach ja, ik weet niet of jullie al geboekt hebben maar ik ben natuurlijk niet objectief...ik woon in Griekenland en ook als vakantieland vind ik het geweldig. nu met de crisis kan je betere prijzen verwachten inmiddels en zeker in september! het is dan nog volop zomer, rustiger en dus goedkoper.kreta is gegarandeerd goed weer en mooie plekken en ook veel (kindvriendelijke) accomodatie te vinden. ik vind dat Grieken erg kindvriendelijk zijn. ik weet niet wat voor vakantie jullie leuk vinden...een zandstrand is al heerlijk voor een een-jarig kindje!dikke kans dat je nu al wat lastminites of goedkopere aanbiedingen kan vinden daar!maar er zijn nog meer mooie plekken of eilanden. en ook charter vluchten (wel zo handig haha!) Frankrijk is ook niet verkeerd natuurlijk maar ik weet niet of het daar in die tijd echt nog gegarandeerd mooi weer is...

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Wat is je budget :) anders weet ik wel wat :)

4. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,835
    3,630
    113
    @Mukkie11: Griekenland is 1 van onze favoriete vakantielanden (Tot nu tot zijn we op Kreta, Samos, Rhodos, Kos en Symi geweest), dus dat waren we sowieso al als serieuze optie aan het overwegen. We zitten nu een beetje te denken aan Kos, als mega-gezinsgericht eiland. Heb jij nog leuke kindvriendelijke locatie of accommodatietips (mag ook op andere eilanden)?

@Cynnie1984: Budget zijn we nog niet helemaal uit (hangt nog even van potentiƫle mee- of tegenvaller af waar we op zitten te wachten ;)), maar iig een beetje bescheiden, aangezien een vakantie eigenlijk niet in de planning zat dit jaar. Zo weinig mogelijk dus, zou ik zeggen! Kom maar op met je tip! :cool::D

Share This Page