Hallo, We zaten vorig jaar op een camping terwijl de fietsvierdaagse was. Er blijkt ook een speciale kinderfiets editie te zijn. Het zag er allemaal heel leuk en gezellig uit! Is er hier iemand die weleens meegedaan heeft, of er iets van weet? Het lijkt ons wel leuk nl. Ik ben benieuwd!
Ik heb vroeger ooit eens 1x meegedaan met mijn opa en oma (bijna 20 jaar geleden denk ik). Ik weet eigenlijk alleen nog dat er heel veel leuke spelletjes op de route waren. Ik vond het echt fantastisch toen! Maar geen idee hoe dat nu is
hi, Is inderdaad super leuk om te doen! Oma heeft t hier gedaan... Kinderen waren 2 en 5 en stoppen zeer regelmatig voor leuke activiteiten (broodjes bakken etc. zie ook 4Kids - Drentse Fiets4Daagse ) Ze zaten wel in een fietskar, dus konden ook slapen (jongste). Oudste dacht ik op een fietsje achter een fiets aan... ik zou zeggen doen!
Heb m ook een keer gefietst als kind, is ook alweer meer dan tien jaar geleden trouwens.. Ik word oud hahaha Maar vond het ook erg leuk!! Het zijn overigens nog steeds beste afstanden hoor! Dus met de leeftijd van je kids zou ik er niet vanuit gaan dat ze het zelf gaan kunnen fietsen maar met een kar en/of aanhang fietsje moet het zeker leuk zijn. Inderdaad veel leuke activiteiten onderweg, lekkers mee voor onderweg en hopelijk mooi weer en je hebt vier dagen avontuur
Ze fietst ook niet zelf hoor! We hebben twee zitjes en een kar. We zijn ook een keer op fietsvakantie geweest, zelfde afstanden incl. bagage Bedankt voor het delen!
Ik heb vroeger elk jaar wel mee gefietst tot mijn 15e denk ik, ik woonde toen in Meppel. Sinds ik kinderen heb wil ik heel graag weer mee fietsen, maar elke keer valt het helaas in onze vakantie. Volgend jaar kan het ook niet zag ik, omdat ze dan weer besloten hebben om het in de eerste week van de vakantie (noorden) te doen en dan hebben wij (het midden) nog geen vakantie.