Hoi dames, Ik ben begin mei uitgerekend Van ons eerst kindje. Ik heb een boxpakje van z8 maat 50, en een paar shirts en makkelijke zachte broekjes maat 50. De rest is 56. Is het verstandig om ook iets met korte mouwen in 50 te bestellen? En wie weet waar je leuke/stoere (jongens) boxpakjes of setjes kan vinden? Ik heb zelf al bij kixx en z8 besteld, maar voor de korte tijd dat ze het aan hebben nog best duur Iemand naast: Hema, zeeman, en h&m nog ideeën? Fijne zondag, alvast bedankt
Z8 kan je altijd makkelijk weer doorverkopen dus ik vind het nogal meevallen. Liever dat, dan zeeman dat na een keer wassen geen vorm meer heeft.
Idd merk kleding is door te verkopen En eventueel nog een ronde te gebruiken. Alle kleding zl ziet er nog als nieuw uit. beeb krijgt dat dus gewoon aan
Hema? vooral rompers.. Ik vind H&M prima en Prenatal.. soms als je er goed tussen kijkt iets van de Zeeman.. (kan prima hoor)
BAMBAM heeft heeele leuke betaalbare kleertjes. Je kan trouwens ook in een tweedehands winkeltje kijken voor leuke merkkleertjes. Ik had een paar hele leuke kleertjes gevonden voor een prikkie. Een Burberry boxpakjes voor 10, Petit Bateau overslagrompers in maat 50 voor 5, Imps & Elfs jurkjes voor 5, en een Z8 vestje voor 10. Het zag er bijna ongedragen uit. Hier in Haarlem heb je zo'n winkeltje Edit Winkeltje heet Eigenwijs Kidsproof Haarlem - Eigenwijs / Eigenwijs 2e handskleding
Hier ook wat pakjes van zeeman van de eerste nog, die kunnen nu prima nog een ronde mee!! Hier van alles wat, Hema, zeeman, prenetal en de babydump. Ga ook nog langs de primark. Koop hier geen dure kleding. Vind ik zonde van m'n geld!
Dit Mijn zoontje zit heel lang in 1 maat (13-14 weken maatje 50) dus vaak het zelfde en veel gewassen. Zijn eerste pakje (zeeman) heeft hij regelmatig aangehad en ziet er gewoon netjes uit.