wat zijn fijne boxpakjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Schilderijtje, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

wat vinden jullie fijne boxpakjes? die mooi aansluiten en mooi blijven in de was.
    ik wilde ze eerst van next bestellen maar hoor daar toch niet zulke fijne verhalen over. zoals te kort en te breed.
    ik heb met mijn zoontje nooit boxpakjes gebruikt vanwege overschot aan shirts en broekjes. maar het lijkt me voor snachts toch wel fijn aangezien we bij ons zoontje steeds sokjes kwijt waren in het bedje;) en voor overdag is het ook wel lekker denk ik.

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Sowieso zonder voetjes eraan.

Ik vind de boxpakjes van z8 fijn.

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Hier ook veel boxpakjes gehad en die met voetjes waren een drama veels te klein.
    Die van Z8 zonder voetjes eraan zijn echt superfijn!

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik vind die van de c&a heel fijn. Ik had er 1 in maat 50, maar ik heb er een aantal bijgekocht toen onze dochter net geboren was.

5. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Hier ook boxpakjes van z8, superleuk en zacht

6. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Ik heb er een paar met voetjes, van verschillende merken maar heb ze bij de eerste geen van allen gebruikt omdat de pasvorm bij geen van allen mooi was. Bij de tweede gebruik ik er eentje wel van, het merk is Bornino en die past toevallig heel mooi, t'is een slanke dame dus veel dingen zijn te wijd in deze kleine maatjes.

Ik vind ook de boxpakjes zonder voetjes fijner (zoals van Hema), en handiger met verschonen. Sowieso zou ik kijken naar knoopjes aan de onderkant/tussen de benen, geen idee of daar verschil in zit maar dat is makkelijk met verschonen.

Voor het sokkenprobleem kun je ook eens proberen een broekje met elastiek aan de onderkant, sokjes eronder. Hier blijft het prima zitten!

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat wisselt echt per kind.

Onze oudste zoon heeft relatief korte beentjes, dus alle boxpakjes met voetjes waren zeer onhandig. Onze jongste zoon is wat dat betreft meer standaard en bij hem waren dus juist de pakjes met voetjes erg handig.

Die knoopjes voor het verschonen vind ik wel heel handig, het is niets om een krijsende baby met een poepluier altijd volledig te moeten ontkleden als je de luier wilt verwisselen, hier spreek ik uit ervaring.

8. Nasan

Nasan Actief lid

24 jan 2014
    181
    0
    0
    Het is een onbekend merk, maar ik zweer bij de pakjes van Maxomorra!

9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik heb een paar onesies van smafolk, erg mooi en sluit goed aan voor onze smalle dame.
    Met voetjes heb ik wat van prenatal en h&m. Maar die zijn lastiger met aantrekken.

10. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook sowieso zonder voetjes! H&M en Z8 zijn de fijnste.

11. Nasan

Nasan Actief lid

24 jan 2014
    181
    0
    0
    Smafolk inderdaad ook een heel fijn merk

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hier heeft geen een boxpakje goed gezeten. Mijn zoontje heeft lange benen, dus de pijpjes waren altijd te kort.

Sokjes van bambino (kruitvat) blijven goed aan zitten;) dus iig geen koude voetjes hier.

13. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
  14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Ik had er een paar van Next deze zaten perfect bij mijn zoontje, hij was wel een kleine tengere baby.

15. SaraK

SaraK Lid

18 jan 2015
    36
    0
    0
    Midden-Nederland
    Petit Bateau, deze staat bij mij absoluut op 1! Kwalitatief heel goed
    Koeka
    Claesens
    Z8.

Met of zonder voetjes, vond het allebei prima.

16. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nextdirect erg fijn

Deel Deze Pagina