Hoi Allemaal, Mijn man en ik gaan volgend weekend, samen een weekendje weg! Gewoon even lekker zonder kids! Is overigens de eerste keer dat we echt samen weg gaan na de geboorte van Dinand en Fabiënne. Ze zijn wel nachtjes bij opa en oma wezen slapen, maar dan waren wij gewoon thuis! Erg leuk en heb er veel zin in! Nu was ik een beetje op internet aan het zoeken naar leuke en betaalbare restaurantjes in de omgeving van Slenaken. Maar via google kom ik er niet echt uit! Wie oh wie kan mij een beetje helpen?!?
In Vaals, 14 km rijden: Brasserie restaurant Lodge7 | Vaals Limburg In Wijlre, 9 km rijden. Geen restaurant, wel een aanrader: Welkom bij Paul's ijsboerderij! In Klimmen, 15 km: website "Hotel de Post"
De Gerardushoeve in Epen bijvoorbeeld of (sorry het is een naam kan er niks aan doen hahaha) Het Hijgende Hert in het Vijlenerbos. En bij Alexander de Grote in Gulpen kun je heerlijk grieks eten voor weinig geld In Slenaken zelf zou je Berg en Dal kunnen proberen.
wat echt helemaal super is is het boscafe het hijgend hert in vijlen! Midden in de bossen, open haardje aan, super gezellig! in maastricht zijn natuurlijk heel veel mogelijkheden maar dat is weer wat verder rijden
Thnx all! Afgelopen weekend zijn we heerlijk weg geweest! We zijn in Valkenburg wezen eten bij een steak en seafood house, was echt te lekker, en qua prijs viel het me erg mee. Ook zijn we bij het hijgende hert geweest! Wat een sfeertje daar zeg!