Leuke bewaardoos billendoekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Krullebol, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebol

    Krullebol Actief lid

    31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik zoek een leuke bewaardoos om die billendoekjes in te doen...ik zie ze alleen maar van bv Zwitsal of Pampers ofzo en die vind ik niet leuk. Weet iemand waar je die neutraal (dus zonder reclame/merknaam) kunt kopen, bv in een leuke effen kleur ofzo?
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Je kunt een doos kopen en de stickers eraf krabben. Ik heb er eentje van de Ajax-doekjes, die sluit namelijk veel beter dan de meeste babybillendoekendoosjes (wat een woord).
     
  3. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    babybillendoekendoosjes....40 punten :)


    Bij de prenatal hebben ze,van die doosjes van stof in 2 kleuren......
     
  4. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Ik gebruik de doos van de bilendoekjes van de C1000, die is paars. Moet natuurlijk wel bij de kamer passen ;)
     
  5. Dandelion

    Dandelion Actief lid

    20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Ik heb de pampers doos die mij erg handig leek gepimpt met wat stickers en stof zodat het bij de rest van de kamer past, ik heb namelijk een Peter Rabbit thema. Erg leuk!
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Oh, leuk, ik heb trouwens een Peter Rabbit babyboek van mijn ouders gehad, dat hebben ze in Schotland gekocht. Zie hem hier in Nederland nooit. Maar precies, je kunt ook gewoon zo'n doosje pimpen.
     
  7. Dandelion

    Dandelion Actief lid

    20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Leuk, die heb ik ook, gekocht toen we in Engeland waren. Heel schattig allemaal! Koop veel Peter Rabbit spulletjes op marktplaats of ebay.co.uk en laat ik het hierheen sturen. :D
     
  8. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ik krijg die stickers echt niet van die pampers doos af hoor...! Maar ik vind hem zowieso al leuker dan het kanariegeel van Zwitsal... verder kan je bij prenatal kijken en etos heeft ook billendoekjes doosjes van hun eigen merk zonder tekst of stickers.
     
  9. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    In heel warm water laten weken met een beetje afwasmiddel, dan haal je de sticker er "zo" af, dan de lijmrestjes met aceton (nagellakremover) eraf halen! ;)
     
  10. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ja maar, heel gek, het lijkt net of het geen sticker is, maar op de doos geprint is zeg maar... of word ik nou gek? Nouja zal het in ieder geval proberen, thanks.
     
  11. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Wie van jullie weet waar ik zo'n hele platte doos voor billendoekjes kan krijgen? Lijkt me wel handig voor in de luiertas. Ik had er één bij Prenatal gekocht, maar die sloot niet goed. En de rest wat er lag ook niet...
    En nu dus op zoek naar een andere...
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Ik heb er eentje van de Etos (zo'n platte). Zag ze geloof ik ook bij DA. En die platte kleine navullingen haal ik weer bij de Hema.
     
  13. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ok, bedankt. Dan moet ik denk ik beter kijken, want bij Etos kon ik ze niet vinden :D Of ze waren net op natuurlijk dat kan ook. En anders dus even bij DA langs...
     
  14. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    nu in de aanbieding bij DA!
     
  15. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb zo'n klein doosje van Etos, maar ik vind hem niet echt handig.. Er zit geen klein dekseltje op zoals bij een grote doos. Je moet dan de plakstrip op de verpakking laten zitten, met als gevolg dat je hem niet met 1 hand open kunt maken.

    Ik ben nog op zoek naar een andere, maar heb nog niks gevonden..
     
  16. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Op "Beaba bewaardoosje" vind ik alleen maar bewaardoosjes voor poedermelk enz. Bij DA waren ze op en hebben ze ze alleen af en toe in de folder, bij Etos hetzelfde verhaal...
    Ik had ook al bedacht om dan maar een vrij plat doosje te kopen van vochtig toiletpapier en daar de billendoekjes in te doen maar volgens mij zijn die doosjes allemaal te klein...
    Tja helaas en gewoon doorzoeken denk ik...
     
  17. pol

    pol Actief lid

    25 sep 2006
    270
    0
    0
    Het doosje van de DA is een gewoon formaat hoor, niet zo'n plat doosje dus waar jij naar op zoek bent.
     
  18. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Oh die vrouw in de DA snapte anders wel wat ik bedoelde, lekker handig voor in de tas, zei ze...
     
  19. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb bij de Etoszoon klein doosje gekocht.
    Zitten eigenlijk snoetepoetsers in (of zoiets)
    Zijn er in het roze en blauw. Ik heb er wel de reclamesticker af gehaald (zwitsal dacht ik)
     

Deel Deze Pagina