Ik ben op zoek naar een "gedichtje" voor het bezoek. Ik heb al: Wil je komen kijken naar ons zoontje? Graag dan eerst even een telefoontje. Wie weet er meer? Bedankt vast!
Bijvoorbeeld: Wil je zijn oogjes zien twinkelen dan eerst even de telefoon laten rinkelen. Bij gedachtengedichtjes staan er best veel. Succes met het uizoeken van de tekts. Groetjes Elvira
Wil je beschuit met muisjes komen eten? Laat het ons dan even weten. Wil je ons met bezoek komen vereren? Bel dan eerst mijn papa, dan weet hij meteen hoeveel beschuitjes hij moet smeren. Wil je ...(naam)... graag zien? Bel dan even, anders slaapt hij/zij misschien.
Wij hadden geen gedichtje maar: Als u D. wilt komen bewonderen, graag eerst even bellen. Dan zetten wij de beschuit met muisjes vast klaar!
Heb er een gezien met : Bel even voor je komt, want je ruikt toch liever lotion als str*** Dit is wel gedurft voor op een kaartje, maar moest wel lachen toen ik het las!
Hallo, Misschien heb je hier iets aan. Helemaal conpleet, Met een mooi zacht velletje Wil je komen kijken, Geef dan even een belletje. Een vriendelijk verzoekje, Bel even voor een bezoekje. Als u niet bij de wieg in de rij wilt staan, Laat dan de telefoon even over gaan Vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje Wil je ons bezoeken, geef dan even een seintje. Wil je de luier komen ruiken, graag eerst even de telefoon gebruiken. Hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes, Claudia
Mijn vriend en ik houden niet van allerlei gedichtjes en rijmpjes op een kaartje. Wij hebben gekozen voor: Bel, kom en bewonder! Simpel, kort, wij vonden het super.
Wij hadden: Als je bij de wieg niet in de file wilt staan, laat dan te telefoon even overgaan. Mama en ik rusten van twaalf tot twee, en na tienen rust papa mee.