Mijn oudste noemde ik schnappie (dat liedje was toen helemaal hot) Deze baby noemen we Billy, omdat ik had gedroomd dat we hem Billy hadden genoemd na de bevalling. Mijn zoon vind het hardstikke grappig!
Wij hadden Fred en Ed, maar toen bij de termijn echo het geen tweeling bleek te zijn is Ed eraf gevallen. Nu hebben we alleen nog maar Fred.
Bij ons was het Lassie, naar Kluun, "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt", waar ze de baby zo noemen, omdat 'ie zo klein is als een rijstkorrel. Inmiddels blijkt 'Lassie' een meisje, dus is het 'Liessie' geworden!
hoi onze eerste noemden we mini-muts, omdat men mij wel eens gekscherend muts noemden! Er kwam een meissie uit en ze heet Zoë. Toen zagen we vorige zomer bij de audities van Idols (denk ik) een meisje dat Zoë heette en haar zusje heette Bam-bam!! Dus de kleine in de buik noemen we nu Bambam twinny
Wij hadden voor de 1e MUTH (1e 2 letters van onze achternamen) en voor deze beeb BRUSJE (broertje/zusje) of gewoon de "kleine"
Onze eerste zwangerschap noemden we de baby Herman, nu noemen we hem Edwin. Het zijn namen met een verhaal erachter, zal jullie er niet mee lastig vallen. Maar we wilden als "werktitel" een zo suf mogelijke, nerderige naam hebben, eentje die we zeker nooit echt aan ons kind zouden geven. Gewoon als grapje. Herman en Edwin dus .
Draakje! Ten eerste omdat die van ons al zeker 10 weken in stuit ligt en op geen enkele manier wil draaien én omdat wij van mijn moeder een schattig pakje hebben gekregen met ´little dragon´ erop!! Vandaar dat wij draakje als ´werknaam´ hebben, we gebruiken het zelfs zo op het geboortekaartje als knipoog naar de zwangerschap !!!
van een vriendin die ons kindje in wording "de embrie" noemde! haha! Ik zeg in mezelf de meest aparte naampjes: boontje, plopje, frutsel, floppy, flupsie, guppie, moppie, kleintje, lieffie enz...is meer zoals ik ook tegen m'n katten praat hahahahaha!
Wij hebben ons kleintje voorlopig kruimeltje gedoopt. We hebben een melige periode gehad dat we koosnaampjes voor elkaar verzonnen van dingen die je bij de bakker kon kopen (italiaans bolletje, aardbeiengebakje etc.) dus vonden we kruimeltje wel toepasselijk, haha!
wij hebben nog geen officiele werktitel.. al komt 'bob' af en toe voorbij.. heb nu een heeeeeel klein bobbeltje als buik bobje, bob dus Hoorde van mijn moeder van de week dat mijn werktitel Edgar was hahaha, ik lag dubbel.. Blijkbaar was er vroeger een getekende foutus strip.. en die heette Edgar... en gezien ze dachten dat ik een jongen was werd mijn werktitel Edgar