Dekentje of slaapzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joycje, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 12 dec uitgerekend. Ik heb heel veel ledikant dekentjes maar vraag me toch af of de mini dan alsnog ook in een slaapzakje moet of is een dekentje dan genoeg? Of zou ik twee dekentjes kunnen gebruiken en is dat dan niet te zwaar?

Groetjes joyce

2. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hoi Joycje,

Ik heb het allebei en vind het ideaal. Hij krijgt het zeker niet koud (als het warm is, alleen een slaapzak met lakentje) en het grootste voordeel vind ik dat hij zijn dekens niet af kan trappen. Toen ik nog geen slaapzak had, trapte hij zichzelf regelmatig bloot en dat wordt toch wel erg koud.
    Bij de hema heb je ook al slaapzakjes in kleine maatjes.

Liefs,
    Sam

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sammetjen vanaf hoeveel weken heb je dat gebruikt?

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb wel dekentjes maar gebruik nu een winterslaapzakje..
    doe er dan een rompertje onder met lange mouwen..
    had ook t probleem dat hij soms niet meer onder t dekentje lag en dan voelde hij erg koud aan..
    ik gebruik nu sinds een maand een slaapzak
    en overdag gewon een dekentje..

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij gebruiken beide. Hij ligt in een slaapzakje onder 1 dekentje. Lekker warm en toch iets over hem heen. Maar hij kruipt nog onder het dekentje uit. Dus maar goed ook, die slaapzak. Blijft ie ook warm.
    Wij gebruiken het al sinds hij in zijn eigen bedje ligt, dus vanaf anderhalve week zeg maar.
    Onze slaapzakjes komen bij ikea weg. 0 tot 6 maanden.

6. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hier ook vanaf ongeveer week 2 een slaapzakje (Hema) en een dekentje. Jara heeft 's ochtends wel vaak koude handjes en wangen, maar verder is ze altijd heerlijk warm!

Deel Deze Pagina