Wij wonen zelf in Limburg en moeten zondag wat ophalen in Nuland en daarna in Nuenen. We willen tussendoor even iets leuks opzoeken waar de kinderen hun energie kwijt kunnen, iemand een leuk idee? Kinderen zijn 3, 4 en 6
Ohhh dit is zooooooo leuk!!!! Ik heb geen idee hoe het topografisch ligt tov de plaatsen die je noemt maar het is echt een super leuke plek om te zijn met de kids.
En speeltuin de Kienehoef in Sint Oedenrode ligt ook aardig op de route denk ik. Is een gratis speeltuin in een park.
Ik zie dat je daar entree niet betalen, we willen gewoon even een uurtje tussenstop maken, dat is dan zonde om al 18 euro aan entree kwijt te zijn. Kunnen we beter een keer doen als we een dagje uit willen
In Nuenen zelf zit toch ook een speeltuin. De Kievit ofzo..?? Edit.. https://speeltuin-dekievit.nl/ En anders de Splinter in Eindhoven.
Ik vind t Heike ook een leuk speeltuintje, zeker voor een uurtje zo. Gratis en je kan er gewoon parkeren. Anders heb je trouwens in Oss ook een grote speeltuin, wel een klein bedrag aan entree, die heet Elcerlyck. Daar ben je gauw een paar uur kwijt.
T venster in vinkel is ook leuk, boerderijterras met klein speeltuintje. Maar kienehoef is ook super en gratis
T kwekkeltje in Rosmalen!!! (Als het al open is moet je even op de website kijken) Edit gaat pas 1 april open dus vergeet deze post maar. Wel een hele leuke speeltuin mocht je ooit nog in de buurt zijn
De Kievit in Nuenen is leuk, maar kost ook entree, 2 euro geloof ik. Of anders t Boshuys tussen Best en Son. Mooi bos en eventueel het kabouterpad wandelen (kost 2 euro geloof ik voor een opdrachtboekje, die heb je maar 1 nodig) heeft een groot terras met speeltuin. In Son en Breugel zit ook nog een grote speeltuin zonder entree, de Molenwiek.
Familierestaurant Charlie. Hoort bij Roompot maar je mag daar ook als niet verblijvende gast komen genieten. kindjes kunnen lekker spelen terwijl je een drankje/hapje doet