Huisje/appartement Londen nabij metrolijn

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ahava, Aug 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Misschien een erg specifieke vraag, maar er hoeft maar net één goede tip te komen. In de herfstvakantie willen we naar Londen gaan, mijn man werkt daar, hij gaat dan ook werken en de kids en ik willen graag mee. We gaan met de auto via de tunnel. Mijn man ziet het niet zitten om heel Londen door te crossen naar zijn werk, dus we zoeken een huisje/appartement/airbnb op loopafstand van een metrolijn, maar niet midden in het centrum van Londen. Iemand misschien de geniale tip, er is zoveel aanbod, dat ik niet weet waar te beginnen met zoeken...

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik zou een metrokaart van Londen van het internet plukken en zo de makkelijkste route naar zijn werk opzoeken. Dan daar in de buurt op zoek naar een appartement of airbnb zoeken. Is dat geen idee?
    Waar werkt je man? Misschien kan ik helpen zoeken, heb een aantal jaren in Londen gewoond.
    O en dan zou ik als ik jullie was zoveel mogelijk naar het einde van de metrolijn zoeken als ik jullie was. Hoe verder buiten het centrum van Londen hoe goedkoper het zal zijn natuurlijk...

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Het hangt er erg vanaf waar hij in Londen werkt, niet elke metrolijn gaat overal naartoe natuurlijk. Kun je iets specifieker zijn?

4. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,505
    14,004
    113
    Female
    Zou je niet met het vliegtuig gaan? Dat is vaak een stuk goedkoper en sneller dan met de auto.
    En inderdaad iets specifieker is wel handig, bij welke metrolijn? En je schrijft niet midden in het centrum, maar bedoel je dan nog wel zone 1 of 2, of ook gerust 4? Hoe groot is jullie gezin en hoeveel slaapkamers zoek je?

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wilde ook zeggen, ga vliegen. Zoveel goedkoper!

Welke metrolijn moet je man hebben? Ik woon in Londen en wil best meedenken.

6. Whysteria

Wij gaan ook altijd met de auto - juist handig om ook daar gewoon eigen vervoer te hebben. Zó ver is het niet, en de tunnel is een prima optie (mits er geen vertraging is).
    Wat ik niet begrijp is dat als je man daar al werkt, hij toch wel enig idee heeft waar jullie zouden kunnen verblijven? Waar verblijft hij zelf doorgaans?

7. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    In een duur hotel in het centrum ;)
    Dat kunnen we zelf niet betalen en daar willen we met de auto ook niet rondrijden...

8. Whysteria

Begrijpelijk. Maar bij welke metrolijn werkt hij? Ik wil nog altijd meedenken, maar een kleine indicatie qua locatie is in Londen wel van essentieel belang.

9. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Mijn man vliegt in zijn eentje zelf wel altijd.
    We gaan nu met onze drie kinderen, we hebben het uitgerekend, maar vliegen is veel duurder dan met één auto door de tunnel.
    Behalve als je bijvoorbeeld op Stansted vliegt, maar dan heb je ook nog de Stansted-express die geld kost.
    Of ik kijk verkeerd...

Hij heeft de Jubileelijn nodig, als je een tip hebt voor een buurt, graag!

10. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Jubileelijn! Bedankt!

11. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Ik had je een PB gestuurd, maar hieronder vindt je inmiddels ook meer info ;)

12. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Zone 3 maximaal, we zijn met z'n vijven, vijf bedden is dus een vereiste, aantal slaapkamers maakt niet uit.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bus retour valt heel erg mee vanaf stansted. Wij vliegen vaak voor 30 pp enkeltje..
    Houd er rekening mee dat je tol betaald als je in het centrum wilt rijden en met parkeerkosten.

Ik ga even nadenken over een hotel!

Share This Page