Ik zit al dagen op de bank geplakt met griep en 2 kinderen met griep naast me. Als ik me verroer en op wil staan gaat er 1 huilen, maar ik vlieg zo onderhand tegen de muren op en verveel me het rambam. Voor het lezen van een boek ben ik te moe, tijdschriften allemaal uit en ieder topic op zp uitgespit. Hebben jullie nog tips voor leuke blogs? Ik lees graag blogs over kinderen, uitjes, vakantie, recensies (tv, films, boeken, musea, uitjes), eigenlijk wel van alles, alleen geen beautydingen.Als het maar vlot is geschreven. Ik ben benieuwd!
Misschien vind je deze blogs wel leuk: Espiratie.blogspot.nl Esenbritt.blogspot.nl Bertiebo.blogspot.nl Keetjevanlien.blogspot.nl En mijn eigen blog: celineborduurt.blogspot.nl
Wezzvlog vind ik leuk om te volgen! Is een medewerker van Blijdorp die gek is van Disney en vaak reizen maakt en is lekker droog soms haha https://www.facebook.com/Wezzvlog/?ref=ts&fref=ts
Ik ga ze allemaal eens opzoeken, bedankt voor de tips. Ik ben overigens ookfan van Blijdorp, Disney en reizen, dus die ga ik als eerste opzoeken.