bultje/knobbeltje op mn ondderrug?!?!

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Heeeeyyyy

Ik heb al een maandje ofzo ineens een knobbeltje / onderhuids bultje op mn onderrug , net iets lager dan het midden van mijn rug,een stukje naast mn ruggenwervel (snappen jullie het nog? haha)

Nou vroeg ik me af wat dat kan zijn.... ga er binnenkort mee naar de huisarts, maar vind het dood eng :( zal natuurlijk wel niks zijn, maar bij knobbeltjes denk ik meteen aan iets engs.

Iemand hier ervaring mee? en enig idee wat dit kan zijn? het voelt als een erwt, doet geen pijn als ik er op druk of aan kom.... voelt heel gek, alsof er een soort knikkertje onder mn huid zit...

Hoopdat iemand me een beetje gerust kan stellen :):)

liefs muis

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ehmm... talgklier? Kan hartstikke veel zijn joh! Ik heb wel eens een bult op mijn pols gehad, ook zo'n ondefinieerbaar ding. Ging ik naar de huisarts, bleek het een ontstoken pees te zijn. Deed ook helemaal geen pijn trouwens.
    Succes!

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Is het verplaatsbaar of niet? Als je het kan schuiven zegmaar is het vaak een vetbolletje. Die heb ik op mijn scheenbeen. Als je het niet kan verplaatsen kan het vanalles zijn. Inderdaad een talgklier of ontstoken haarvat.

Zou inderdaad ff naar de huisarts gaan.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ik zou gewoon even afwachten wat de dokter zegt. Zeker niet op Google gaan zoeken, want dan kom je alleen maar enge en nare dingen tegen. Alleen de arts die het ziet dadelijk, weet het waarschijnlijk écht ;)

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    als je op google zoekt word je gek ! ik denk een talgklier of een cyste/ganglion me zoon heeft er nu ook op ze voet die word over 2 weken operatief verwijderd!

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik had een vetbult (lipoom) in mijn schouder en op mijn borstbeen, werd ook doodsbang van google maar was onder plaatselijke verdoving snel verwijderd.

7. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik denk ook een lipoom (vetbult). Ik werk al jaren op de ok en heb van een ganglion op de rug nog nooit gehoord. Ook lopen daar niet echt voelbare klieren. Wel zie je vaak lipomen op de rug. Succes!

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

Oke, dat klinkt wel aannemelijk!! hmmmm nou ik ga maar afspraak maken vandeweek, want zit er nu de hele tijd over te piekeren en eraan te voelen.......... ik hou niet van enge bultjes:):)

Deel Deze Pagina