ik ben nu 8.2 weken zwanger van een tweeling, heb woensdag met 7.5 weken goede echo gehad, 2 kloppende hartjes en van 1 zelfs gehoord de ander verstopte zich nog een beetje. Ik ben 2 weken flink misselijk geweest en sinds donderdag bijna nix meer, nu ook minder honger enzo. Nu ben ik een beetje bang dat het niet meer goed zit, weet niet of ik mezelf gek maak maar je hoort best vaak dat als de symptomen weg gaan het niet goed is.. Kan iemand me vertellen of ik mezelf gek maak of toch ff moet bellen voor de zekerheid.. Bedankt alvast!
Afname van de symptomen wil niks zeggen als je geen krampen of bloedverlies hebt Ik ben maar drie weken misselijk geweest. Verder alleen moe. Geen zorgen maken Al is dat wel makkelijk gezegd natuurlijk. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb sinds een week voor mijn nod al licht ongi gevoel, maar Gyno zei dat dat kon vooral nu het er 2 zijn..
Ik ben maar een hele korte tijd misselijk geweest. Ook nooit moeten overgeven en dat soort symptomen. Was alleen moe maar voor de rest niets dus zou me er niet te druk om maken als ik jou was. Er zijn nou eenmaal vrouwen die het geluk hebben de eerste maanden weinig te merken zoals misselijkheid en moeheid.
bij mij bij de vorige zwangerschappen nam het na de achtste week af.. zie dat jij nu ook acht weken bent! komt volgens mij vaker voor rond deze termijn!
Ik ben nooit misselijk geweest in mijn drie zwangerschappen. En het hebben van veel of weinig symptomen zegt echt niets over het verloop van je zwangerschap. Al begrijp best dat het met je voorgeschiedenis lastig is om vertrouwen te hebben in je lijf. Probeer te genieten... die maanden vliegen voorbij!
Ik was in week 6 en 7 kots misselijk. Niet overgeven maar wel de hele dag een rot gevoel in me maag. En van de een op de andere dag over!!! Heerlijk! Gelukkig van de week een hartje gehoord, dus geloof dat het goed zit! Snap dat je er onzeker over bent aangezien je al 5 sterretjes heb! Geniet van het idee dat je een tweeling krijgt! Lijkt me nog bijzonderder dan eentje! Nog maar 32 weken geduld
Hier ook hetzelfde, van week 4 tot week 8 ontzettend misselijk, bij 8w 2d 1e echo gehad, die goed was, de dag daarna totaal niet misselijk meer tot op heden. Maakte me ook meteen zorgen. Nu probeer ik er maar van te genieten dat ik het niet meer heb. Deze week 2e echo, best nerveus.... Succes en probeer je niet teveel zorgen te maken, als het je helpt tegen ongerustheid kun je altijd je VK bellen....