Foto reportage zwangere buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama Larissa, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoi meiden

Ik wil heel graag rond 32 weken een foto reportage laten maken van mijn zwangere buik (zowel met als zonder kleding aan).
    Wie kan mij een goede studio aanraden omgeving Amsterdam / gemeente Haarlemmermeer?
    Alvast bedankt voor de tips! :)

Groetjes,
    Caitlin

2. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Ik heb wel geen buikfoto's laten maken, maar 'onze' fotograaf maakte wel onze prachtige trouwfoto's en een hele mooie fotoreportage van onze oudste zoon. Hij is niet de goedkoopste, maar hij maakt wel zeer mooie foto's, al zeg ik het zelf :D

Ik weet niet of ik de link mag plaatsen, dus even zo: google op Arjen Eeken. Eerste resultaat is zijn website (mag nog wel wat aan gedaan worden, eerlijk gezegd). Tweede resultaat is zijn blog (daar kun je een deel van zijn foto's bekijken; kijk bijvoorbeeld onder categorie Zwangerschap voor buikfotografie; of zoek op Carine, dan zie je mijn nichtje, onze oudste en onze trouwfoto's :D). Hij zit wel in Den Haag, maar dat hoeft niet altijd een bezwaar te zijn.

Succes met je zoektocht!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit is een fotograaf die in Zandvoort zit.
    Hij is heel creatief en komt ook op locatie.

Contact & Info

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Mijn schoonzusje is fotograaf, in Hilversum maakt zij de meest prachtige fotoshoots! Of kan bij je thuis komen. Kijk maar eens op Karen Design of op Welkom | Karen Design ze maakt ook prachtig geboortekaartjes etc.

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Bedankt meiden! :)

Iemand anders nog een goeie tip (misschien ook nog iets dichterbij)?!

Liefs,
    Caitlin

6. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij Cindy de Bies geweest, Studio Tindos in Aalsmeer. Ik ben erg blij met het resultaat!

Deel Deze Pagina