Hoi meiden, Mijn zoon heeft maat 74/80 en schoenmaat 20/21 (hij heeft schoenen in maat 21 maar daar heeft hij iets van ruimte in). Ik ben nu op zoek naar goede sokken, alles is te klein aan het worden. Ik heb een paar sokjes met maat 74/80 erop maar heb geen idee waar die vandaan komen. Sokken in maat 20/21 vind ik nergens? Is allemaal vanaf 23/26? Bijv de babysokken van de HEMA maat 12-18 maanden is te klein en 23/26 weer te groot maar er is geen overgangsmaat... Iemand tips?! Dus sokken in maat 20/21 of 74/80? Help.
Ik zweer bij de sokken van de zeeman (of wibra) één van de twee haha. Weet zo niet meer waar ik ze toen gekocht heb maar die zitten goed. Zakken niet af en zitten qua pasvorm heel goed. Zijn ook naadloos vooraan bij de tenen!
Ja, zeeman heeft goeie sokken voor weinig geld! Onze dame is een half jaar en had laatst nieuwe sokken nodig. Dus ik weer bij de Zeeman in de bak aan het graaien. Heb ook paar kniekousen gekocht, lekker warm met dit winderige/natte weer. Ook sokken in opruiming gekocht bij de Hema, deze vallen iets groter uit dan de Zeeman-sokken. Ik ben dol op leuke sokken die ook goed moeten passen, dus, ja, Zeeman zou ik zeker even gaan kijken. En dan neem je toch 1 of 2 paar mee om uit te proberen, kost je de kop ook niet.
Ik had altijd bambino sokjes, maar die zijn meneer inmiddels te klein. Nu bij prenatal sokjes gehaald, zitten prima!
ik haal ze altijd bij ter stal. zijn ook goedkoop en heb nu voor de winter iets langere sokken. en ik heb maat 80/86 nu voor mn zoontje.