Hallo! Aangezien we gaan verhuizen krijgen onze meiden een nieuwe kamer. Voor de jongste weet ik al hoe het allemaal eruit gaat zien maar m'n oudste wil van panter en tijger print naar zacht roze. Behang heb ik al ( zie foto hieronder) maar zit nog te bedenken hoe en wat kwa decoratie enzo. Er word maar 1 grote wand gedaan met dit behang. Ze zal in ieder geval een grotere kamer krijgen. Ook is het natuurlijk leuk om kinderkamers te zien!
Mijn oudste heeft een Hemnesbed(bank), een bureau, een boekenkast en een kledingkast in haar kamer staan. Een muur is behangen met antracietkleurig behang, daarop hangen twee canvassen (met paarden). Boven haar bureau hangen smalle plankjes, met ‘decoratie’ erop. In een korte muur (met schuin dak) zit een dakraam en op de andere korte muur hangt een rood hart met allemaal foto’s erin. Verder staan er nog wat losse foto’s, een plantje en haar Schleich paardjes.
Ziet er leuk sfeervol uit! Ik zat ook te denken om van die kleine licht bolletjes nog op te hangen straks. Foto? Mijn dochter krijgt een 2 persoons bed van beter bed. Ze vind haar 1 persoons bed te klein roflmao Op haar nieuwe kamer gaat dat passen en ze moest toch een nieuw bed dus dan maar een 2 persoons.
Dan mag ze eerst opruimen. En dat lukt voorlopig niet ivm blessure. Zodra het gelukt is, zal ok een foto maken als ik er aan denk. Mijn dochter had een grote kamer, maar wilde zelf graag een kleinere kamer en die bevalt haar uitstekend.
Hahaha wel balen van die blessure. Ben wel benieuwd. Oh echt? Hier juist van klein naar groot en als het kon wou ze zo nog groter hahaha
Geweldig dat roze!!! Hier een tiener dochter die alleen maar zwart en wit wil. Wij hebben een badkamer verbouwing op de planning staan, na de verbouwing is haar kamer dubbel zo groot (nu niet zo groot). Hoop dat na de verbouwing er toch meer kleur in komt! Ik vind printerest geweldig om ideeën op te doen!
Geen foto's op de laptop, dus ik kan helaas niks laten zien. Ik heb wel foto's op Insta. Dochter heeft één wand met ladekasten van Malm (wit; 3 lades). Daarboven een spiegel-/sieradenkast van Xenos en wandkastjes van Ikea. Tegen een andere muur staat een bureau met twee lades erin, hangbakjes van Ikea erboven en een wandkastje met cd's. Tegen de derde muur staat haar bed. Twee witte muren, 1 grijze muur. Accessoires van Casa (echt een aanrader!) en Leenbakker. Haar vloer ligt bezaaid met tijdschriften en Schleich paardenspul.
Mijn dochter net zo, had de grootste slaapkamer in huis, maar wou een verdieping lager en nu heeft ze een heel klein kamertje, wat eerst de werkkamer was. Ze ligt nu nog te slapen, ik zal kijken of ik straks foto’s kan maken.
Mijn dochter heeft ook een kleine kamer maar zij erg blij mee is. Haar kleding zit in een grote kledingkast die bij haar zusjes op de kamer staat. Die hebben de grootste kamer van het huis.