Ik weet niet of ik dit nu op de goede plek neerzet... Maar mijn vraag is waar ik straks als het baby'tje geboren is leuke kleding kan kopen die makkelijk is bij het geven van borstvoeding. Dus borstvoedingsshirts en topjes en mooie (sexy) voedingsbeha's?
Ik heb gewoon mijn eigen kleding aan. Meestal een spagetti-hempje, daaroverheen een truitje/shirtje/blousje. Er zijn bijv bij www.borstvoedingwinkel.nl en de H&M speciale borstvoedingstops/shirtjes. Geen ervaring mee. Borstvoedings bh's heb je ook bij bvwinkel.nl, maar bijv ook bij prenatal, hema, hunkemüller. En lingeriezaakjes hebben ze soms ook, ligt een beetje aan je cupmaat denk ik.
Ik draag ook geen borstvoedingskleding. Ik doe het op dezelfde manier als Bolbuikje. Bij www.prettymum.nl kan je het ook kopen. Als je van plan bent om langer te voeden, kan ik je aanraden om een wat duurdere voedingsbeha te kopen. Die geeft veel meer steun dan bijvoorbeeld 1 van de hema. Ik heb zelf deze
shirt omhoog, bh klepje naar beneden (als ik al een voedingsbh aan heb) werkt prima hoor! Zonde al dat geld uitgeven!
Ik heb 1 borstvoedingsshirt heb ik een hele enkele keer aangehad sinds ons zoontje er is. Bevalt mij niet erg tijdens het voeden. De opening gaat steeds dicht. Tijdens de zwangerschap heb ik hem wel veel aan gehad. Ik heb nu een HEMA rekbaar hemdje aan. Daarover gewoon mijn eigen kleding. Met dat hemdje aan zit ik nooit met een blote rug/buik. Heb wel eigenlijk altijd een voedingsbh aan maar die zijn in elke lingeriewinkel wel te krijgen, ook op internet veel.
Ik heb destijds wat kleding in Amerika besteld bij Motherwear.com, vooral omdat ik erg graag jurken draag. Sexy voedingsbh's dat is hard zoeken in Nederland. In Australie hangen de sappige exemplaren (ontwerp Elle McPherson) gewoon in de winkel, maar ondanks heel veel mailtjes van veel moeders heeft Marlies Dekkers zich er nog steeds niet aan gewaagd. Van Bravado heb je wel bh's in panterprint.
de stevigste voedingsbh die ik heb komt van de hema. verschilt dus per persoon en ik kan dan ook alleen aanraden: ga passen! verder draag ik gewone en borstvoedings shirts (van de h&m). net waar ik mar zin in heb.
Wat heb jij voor die bh betaald als ik vragen mag? Ben zelf namelijk ook op zoek naar een stevige bh!
kijk, eindelijk een onderwerp waar ik al wel wat van weet! Ik heb zelf wat beha's en hemdjes via www.zwangerschapslingerie.nl besteld, echt heel leuk. Net normale lingerie zal ik maar zeggen. Zit wel één nadeel aan....de levertijd is in sommige gevallen erg lang en je kunt er beter achteraan bellen dan mailen. Oh ja, vooraf betalen wordt ook gewenst. Denk aan prijzen rond de 50 euro. Ik heb ook bij de prenatal een bv-/zwangerschapsshirt van mamalicious gekocht, maar dat is niet echt wat. Wat hiervoor ook al staat, de opening is gewoon net niet handig, tenminste niet voor mij.
ik heb veel bv shirts van de hm, meeste zijn 15 of 20 euro per stuk. De meeste die je op internet vind zijn erg duur, en deze zijn nog leuk ook, vind het ideaal. bh heb ik van prenatal, vind die van de hema ook fijn. (heb niet zulke grote borsten)
53,-- meen ik. Ze zijn niet goedkoop, maar ik vind het dubbel en dwars waard, met m'n royale D cup.