de trouwdatum komt steeds meer dichterbij en ik begin lichtlijk in de stress te raken omdat we nog geen band hebben en je toch wel vaak via via aan leuke bandjes komt. Wij zijn dus op zoek naar een coverband met een zangeres, van minimaal 4 bandleden en max iets van 7 een beetje gek is prima en we houden van de gewone traditionele covernummers zoals tina turner, lady marmelade of abba ofzo, maar zeker ook van nederlandstalige meezingers als nick en simon wie kanons helpen en weet wat leuks? o ja we trouwen op vrijdag 6 mei tussen zoetermeer en rotterdam
Hmm... misschien niet helemaal wat jullie zoeken, maar als je niks van je gading vindt: Komen Lopen is een band met 3 broers. Ze spelen oude en nieuwe en bekende en wat minder bekende nummers met heel veel enthousiasme! Ik weet alleen niet hoeveel Nederlandstalige nummers ze in hun repertoire hebben... LOS Nederpopcovers is ook goed, maar zoals de naam al zegt, spelen die juist alleen maar NL-talig Als ik nog wat weet, schrijf ik het op!
Total Eclips zijn echt super! hebben ook op het 12.5 jaar huwelijk van mijn oom en tante gespeeld. zijn echt geweldig. zeker een aanrader..
Ik werk op een partycentrum, dit zijn onze anaraders Partycentrum Herberg Vlietzigt Rijswijk (Den Haag) - Bands Zal zeker eens gaan kijken bij Tall Blonde en de knappe mannen & diva's
hier kan ik alvast wat mee! maar als er nog meer mensen een goed idee hebben dan hou ik me aanbevolen
O ja verder nog wat tips als je een band gevonden lijkt te hebben. Vraag wat ze nodig hebben op locatie en bespreek dit met de locatie. Ga naar luisteravonden. Hebben ze een stand in voor als iemand ziek wordt..succes met het vinden van een leuke band!
bruiloftsband, allround orkest, orkest swing masters, allround muziek band voor uw bruiloft party of feest, bruiloftsband, allround orkest, bruiloftsband deze hadden wij.. echt goed.. zijn al wel lang van te voren volgeboekt.. tenminste.. toen!!..heel veelzijdig en kunnen aanvragen makkelijk invullen..
Wij hadden deze band met de kerstviering op het werk. Echt onwijs goede band. Ik heb ze in mijn favorieten staan en ga ze zeker onthouden als we 12 1/2 jaar getrouwd zijn. De Directie - Allround Coverband - Algemene Informatie
Vrienden van ons hadden deze Die Andere 3 boeken - band inhuren - boekingen en prijslijst van artiesten LB Entertainment - LB Entertainment Erg goed en muziek die jezelf wil.
Wij hadden Beethoven. Een superband! Weet alleen niet of ze nog steeds op bruiloften spelen. Beethoven Ze zijn niet goedkoop (toen al niet ), maar wij wilden alleen hun als band Was in 2002
Wij hadden vorig jaar de band, Leon on me ... Echt een top band !! Iedereen had het er later nog over .. Zelfs mensen die in de zaal naast ons zaten vonden ons muziek beter haha
Wij hadden de band Escape uit Den Haag op onze bruiloft, echt een superband! Escape, band coverband allroundband voor uw bruiloft feest personeelsfeest of bedrijfsfeest
Wij hadden de band Switch met alleen maar mannen. En wat waren ze super! (Ok we kennen de mannen al wat langer) Wij hebben zelf onze trouwdatum verzet voor de band omdat we hun wouden!! Vorig jaar hebben ze in de finale van The Clash of the Cover Bands gestaan. Ze zijn dus echt goed! Ze zitten in de provicie Groningen dus daar heb jij dan weer niet zoveel aan... (Weet eigenlijk niet of ze "zover" reizen voor een bruiloft) www.feestmetswitch.nl is de site.
Voor afgelopen september hadden wij de band Koest op onze feestavond. Dit is ons erg goed bevallen, speciaal voor ons hadden ze het laatste nummer van de avond ingestudeerd (akoestisch, omdat we toen de zaal uit liepen) Akoestische coverband Koest - plugged unplugged coverband bruiloftsband bruiloftband - Akoestische coverband KOEST X FLowery