Gisteravond voelde ik me ineens erg beroerd. 's Nachts werd dat erger en ik dacht griep. De ene keer willen van de kou en dan weer te zweten van de hitte. Daarbij kreeg ik last van mn rug, dat ben ik gewend vanwege mn zwangerschap. Alleen word de pijn elk uur erger, nu lig ik huilend in bed van de pijn... Paracetemol helpt niet en heb er al 4 op... Heeft het nut om de hap te bellen of zal ik het moeten ondergaan???
Ik zou zeker even de huisarts bellen! Het lijkt me niet normaal dat je nu zo'n pijn hebt dat je er verdrietig van wordt. Succes meis!
Ik zou zeker je ha bellen. Als je zo'n pijn hebt moet je daar even naar laten kijken. Je bent wel zwanger namelijk. Sterkte.
zou zeker bellen zeker nu je zwanger bent dat je moet huilen van de pijn is ook niet goed echt even bellen liever 1x te veel meid beterschap
Zeker even bellen. Misschien ook even laten checken of je blaasontsteking hebt? Toen ik zwanger was heb ik dit ook gehad, bleek blaasontsteking te zijn...
Mooi zo! Ik heb voorweeen gehad en de dag er voor had ik echt ontzettende rugpijn en die bleef maar aanhouden.. Dus bellen!
Heey meiden, heb 3,5 uur in het ziekenhuis gelegen. Met de beeb was gelukkig alles goed. Meer konden ze niet voor me doen, dus ik bel morgen de ha. Wil toch graag weten wat het is. Nu gaat het al een stuk beter. Hoop dat ik zo lekker kan slapen en mn lichaam zich even kan ontspannen! Bloeddruk en urine waren ook goed!
Oooooh gelukkig! Konden ze niet zeggen waar ze dachten dat het vandaan kwam? Ben in ieder geval heel blij om te horen dat alles goed is met de baby Hoe gaat het nu met jou en de pijn?