Wij hebben de beste buren van de wereld, geen buren namenlijk. Ik kom uit een dorp en daar was het echt ons kent ons, nu woon ik een stuk vrijer maar toch dicht bij de bewoonde wereld en ik vind het heerlijk! Eindelijk geen mensen meer die door je voorraam naar binnen staren.
Prima buren! Oudere mensen beiden kanten van rond de 60 lekker rustig! Met de buurvrouw maken we wel eens een praatje buiten ze is vriendelijk en voor de rest heb ik weinig behoefte aan intenstief burencontact! Gewoon vd vriendelijkheid en bij hulp kunnen ze op ons en wij op hun een beroep doen op elkaar, maar vrienden en familie hoeven van mij niet pal naast me te wonen...ben erg op m'n prive leven gesteld Mirre
aan de ene kant geen problemen. Maar aan de andere kant...... om gek van te worden. Dan klagen ze over een poes die over de auto heeft gelopen, of over de hond die tegen de schutting ligt, of over de hond die zich in zijn hok krabt, of over de katten die door de tuin lopen, of over de kinderen die teveel plezier hebben, of over de deur die dichtwaaid, of over de boomtakken die tegen hun huis aan groeien, of over het uitzicht wat ze niet hebben door de boom, of over mijn werk of ik niet wat anders kan doen (ben namelijk gastouder en ze vinden het wel erg druk al die verschillende kinderen) Nee die buren hadden naar een bejaardehuis moeten verhuizen ipv een kindvriendelijke buurt. Maar ik trek me er niets van aan. De andere buren, en hun buren hebben er allemaal geen last van dus zijn deze gewoon zeikerds!
mijn eerste buren waren volgens mij twee mensen die opgegroeid zijn op een hutje op de hei. op een gegeven moment wilde ze dat we op onze tenen door ons eigen huis zouden lopen. ze zijn niet goed! na een jaar terror zijn ze verhuisd en nu hebben we echt leuke buren. rondom ons. we kunnen alles bij elkaar vragen, lopen de deur niet plat bij elkaar maar tolerantie is hoog. een vriendinnetje van me woont schuin tegen over me, en zomers barbequen we met z'n allen, super gezellig.
Mijn buren hihi.... Dat wil je niet weten... Wil je het toch weten zie topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Daar voor zijn de buren toch? Heb ook niks te klagen... Wat beetjepeetje zeg klopt. Wij passen op elkaars dieren indien nodig.
wij hebben weinig contact met onze buurman alleen een hoi en een dag. maar toen björn geboren werd kregen we wel ineens een kaartje zelfs 2 een speciale voor de nieuwe feyenoord fan maar met de bovenburen 2x hebben we redelijk goed contact alleen nu gaan de middelste verhuizen dus maar hopen dat er weer aardige mensen inkomen. voor de rest wonen we in een gezellige buurt waar vele altijd wel in zijn voor een praatje.
ik ken mijn buren niet. ik woon hier ruim een jaar. de ene kant heb ik nog nooit gezien en de andere kant een keertje, die maken wel veel herrie ze gaan ook om twee uur 's nachts keihard schreeuwen
Hmm meeste buren ken ik hier enkel van gezicht. wel zegt iedereen altijd goedemorgen bij passeren en dergelijke. ontdekte alleen vandeweek dat mijn schuinbovenbuur bij nieuwe baan mijn collega is *grin* en leuke buurkindjes met een leuke buurmamma dat is altijd wel leuk vooral blij eigenlijk dat ondanks dat ik erg gehorig woon.. maar buren nooit klagen zelfs niet als je ze vraagt of ze willen roepen als ze last van je hebben. sinds het onmogelijk is om elkaar hier niet te horen.. maar ze klaagt nooit
Wij wonen in een tamelijk relaxt trappenhuis. Even kijken... Naast ons een gezin uit Iran met drie kinderen (tieners). Lieve, behulpzame mensen die ons altijd even waarschuwen als ze een feestje hebben en die het geen probleem vinden om op onze vissen te passen als we wat langer van huis zijn. Beneden een alleenstaande Nederlandse vrouw die vaak bij haar ouders is (die wonen een trappenhuis verder) en een jong Turks gezin met een heel schattig dochtertje van een jaar of vier. Daar onder een Nederlandse man van onze leeftijd (prima gozer, nooit te beroerd om zijn verstekzaag uit te lenen) en een jong Nederlands stel dat we nog niet zo goed kennen (roken nog wel eens een jointje in huis zo te ruiken, maar geven verder geen overlast). En dan helemaal beneden een jong Marokkaans gezin met ook al zo'n lief kleutermeisje. Zij spreekt trouwens plat Amsterdams, maar hij is nog niet zo lang in Nederland. Lieve mensen, nemen rustig een pakketje aan als we niet thuis zijn bijvoorbeeld, en wij ook voor hen. Kortom, lekker gemengd. Ik woon hier graag. Belle.
ja wij hebben aan de rechterkant buren die super aardig zijn en lief. altijd in voor een praatje. maar de andere buren die aan ons huis vast zit(wij wonen 2-onder 1 kap) die zijn ook aardig maar daar zijn wij minder enthousiast over. aardig maar veel willen weten op hun manier, niks aan. we vinden het ook een keer leuk om over andere zaken te praten. hun kat die komt elke keer poepen en zo in onze voor tuin en mijn partner vind het maar niks om elke keer weer die troep op te ruimen blleeehhh vies joh is dat. hun zoontje heeft ook zon kleine MINIBIKE en elke keer weer zet hij dat aan. en loopt keihard de trappen op rond een uurtje of 10 /11 bonken en bonken ze hebben een kamer op zolder gemaakt voor die jongen . nou zeer gehorig. maar verder zijn ze wel fun om mee te kletsen.
Beide kanten aardige buren. Gewoon af en toe een praatje en goededag. Aan een kant hebben de buren vaak ruzie met elkaar. Ze gaan dan buiten in de tuin staan. Zodat de kinderen het niet kunnen horen maar wij wel. Vooral zomers kan je niet eens normaal met je raam open slapen. Mijn vriend heeft er een keer wat van gezegd tegen de buurman. Hij zo ja ja. Maar helpt niks. Tja als je boos bent verhef je je stem nog al gauw he. Snap uberhaupt niet waarom die 2 nog bij elkaar blijven. Verder leuke buurt (hof) nieuwbouw. Met allemaal lieve kleine kindertjes. Werk dus ook erg aanstekkelijk.
over buren gesproken, ik had al een reactie gegeven maar hier nog even een grappige aanvulling. Een buurman van verderop kwam ik tegen op de trap. (Wij wonen boven de winkels, in een soort minidorpje) Maargoed hij vroeg hoe het ging ik zeg ja goed ik word mama. Door mijn jas zie je dat nog niet. Kreeg een hele leuke reactie en even later wordt er aangebeld. Zegt ie dag buurvrouw, lust je hema worsten, (laat ik daar nou gek op zijn ) Hij zegt mooi! en geeft me 4 hemaworsten. voor de baby zegt ie hahaha. Hij is een beetje de clown uit de straat. vond het zo grappig, heb er meteen een opgegeten
ik heb me tog een hekel aan me buurvrouw en wel hierom... Ze gaat nooit wat met dr kind doen en hij ziet er slonsig uit echt niet leuk... ze heeft een bijstand dat is op zich niet zo erg maar ze doet alleen maar dingen die zij leuk vind ze is nog nooit met dr eigen kind in een dierentuin geweest geloof ik...elke vrijdag komt er een gare vent langs om ff een wip te maken en een dag later is ze dr huis aan het verbouwen en de volgende vrijdag komt er weer 1 langs de volgende dag loopt ze met nepvlechten ze is alleenstaand moeder nou echt joh zo zielig voor dat jong!
Uhm , wat zijn dat ... buren ? Wij hebben naast ons een junk wonen .. Zien we nooit en horen we nooit ( mijden we ook vanwege de kids natuurlijk ) Aan de andere kant woont een wat oudere vrouw . Ze is wel aardig maar ook die zien en horen we nooit . Schuin onder ons woont een turkse man . Die zien en horen we al helemaal nooit , maar die werkt in de nacht . Precies onder ons woont niemand . Dat huis is van een vrouwtje die er nooit is , nooit slaapt en dus nooit komt Snap eigenlijk niet waarom ze die woning nog aanhoudt , maar goed . Verderop in de straat woont een vent die zich overal mee bemoeit . Heb niet het lef om je vuil een uurtje eerder buiten te zetten want meneer belt meteen de milieu politie Bemoeid zich echt overal mee waar die zich absoluut NIET mee moet bemoeien Tegenover ons wonen voornamelijk oudere mensen . Zie je nooit ( alleen eens door het raam ) want die komen niet buiten .... De enige buren waar we een leuk contact mee hebben wonen een stukje verder in de straat .... mijn schoonzus , zwager en neefje Passen op elkaar kinderen enzo en in de zomer zitten we met zn allen bij elkaar . En anders op de camping bij mijn schoonouders Groetjes Joyce
Nou ik zal je vertellen Wij hebben echt k*tbuurtjes Vanochtend begonnen had mijn vriend een briefje aan zijn ruitwisser Opgelet; Vriendelijk verzoek! Buurman zou je willen proberen om je auto binnen een parkeervlak te parkeren en niet er tussen , zo- dat je twee parkeervlakken nodig hebt. (terwijl hun dat nooit doen) (ahum)! De aanhanger mag volgens de gemeentelijke bepalingen niet langer dan 3 dagen aaneengesloten op de par- keerplaats staan dus..... Opruimen die troep Maar wij hebben ontdekt dat 2 auto's hier staan zonder apk gekeurd al 2 jaar dus die mogen hier ook niet staan dat neemt ook al plaats De onze buurman en vrouw en zoon hebben 3 auto's man heeft een bussie van zijn werk en vrouw een stationcar en zoon hetzelfde nou sorry hoor dit gaat mij echt wat te ver dus die nemen volgens mij al heel wat beslag wat betreft parkeerplaatsen En nou heeft mijn vriend zijn auto maar zo scheef geparkeerd dat ze er helemaal niet meer kan plaatsen Maar weet je wat ik zooooooo achterbaks vindt dat ze een briefje hebben achtergelaten i.p.v. aan de onze deur te komen en dan netjes vragen GGGRRRRRRRRRRR Liefs Tijgertje23
Wel leuke buren, alleen een beetje lawaaiig. Kan soms horen waar ze het over hebben. Maar zet dan de radio of tv een beetje harder
ik woon in het huis waar ik ook geboren ben. Ik ken iedereen hier al m'n hele leven, of echt heel lang... Ik heb het hier supergezellig... Tuurlijk heb ik wel eens wat, mijn buurman is een ontzettende eikel. Maar ik ken m al 27 jaar en weet precies wat ik wel en niet kan zeggen. En diep van binnen heeft ie een klein hartje. Maar goed, dat moet je wel weten van elkaar... mn andere buurman is gek. een kunstenaar, zit een steekje los... Ben al 27 jr zn kuikentje... en nu ik zwanger bent is het net alsof ie opa wordt. zn hond heeft verkering met mijn hond. helemaal goed.... Vorig jaar is een andere buurvrouw overleden. We zagen elkaar elke dag. ik vond dit erger dan dat mn man zn opa ging. Het kan ook heel leuk zijn. Maar je moet er wel iets voor doen... en het gewoon treffen natuurlijk!