Hmm ik ontdekte pas op werk dat mijn collega mijn buurman is. gister ind e tram errrrug gezellig dus maar eens uitgenodigd dat hij met zn kleintje en vrouw op de koffie moet komen. hij weet overigens nog niets van mijn "toestand" omdat bij mijn nieuwe werk niemand dat nog weet. was even moeilijk verbijten hoor.. maar heb netjes mn mond gehouden het is in ieder geval een leuke vent met in ieder geval 1 leuk kind (meisje van zelfde leeftijd als dochter van de andere buren) en eentje die met sinterklaas geboren is.
ik heb vreselijke buren! heb ik eindelijk zwangerschapsverlof, en denk je lekker uit te kunnen rusten?! s'morgens om half 10 begint de ellende van keiharde muziek al met veel bass erin, word dus letterlijk mn bed uitgetrild! en dat gaat vaak nog ff door :x en normaal gesprek met hun beginnen, zit er ook niet in!
Vreselijk....mijn buren lopen altijd te schreeuwen naar elkaar. We hebben een 2 op 1 woning, 1 huishouden boven de woonkamer en 1 boven de slaapkamers.... De schreeuwers wonen boven de slaapkamers, wordt je dus neit vrolijk van als je in bed ligt. En boven de woonkamer woont een gezin met kleine kinderen die dan lekker lopen te stampen door huis heen.. Ook niet echt iets om trots op te zijn...pffff zo dat ben ik ff kwijt