Meaningful Profit Award

Discussion in 'Borstvoeding' started by Omelet, Jun 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Voor als je wilt stemmen:

Hier kun je je stem plaatsen: Meaningful Profit Award
    (pagina 38)

Ik heb mezelf aangemeld als donor en merk dat maar weinig mensen weten dat je je aan kunt melden als donor of als ontvanger, tijd voor meer bekendheid zou ik zeggen ;)

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik had hem ook in m'n mail gehad, maar kon toen niet vinden op welke pagina die stond. 38 dus. Nu wel gestemd. :)

3. fafa

fafa Niet meer actief

mag ik dan wel tegelijk ook deze voordragen voor de WolligeTaalAward ;) : "en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks en zijdeling verband houdt of daartoe bevordelijk kan zijn"

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Haha even googlen of ik die ergens kan vinden haha
    (hun website is wel heel normaal, typisch he)

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb ze als vriendje op facebook en op twitter dus ik had allang gestemd. Ben ook al donor trouwens, en helemaal voor meer bekendheid! Geweldig initiatief!

6. fafa

fafa Niet meer actief

@JuJu en MamavanSimone: hebben jullie je aangemeld en staan jullie in het bestand, of doneren jullie ook al daadwerkelijk?

7. MamaVanSimone

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik werd meteen gekoppeld aan een toekomstige mama, haar dochter is inmiddels bijna 4 maanden. Ik had toen 14 liter in de vriezer. In de eerste instantie ging het om een eenmalige donatie maar ik hield daarna ook steeds over dus ik heb afgesproken dat zij alles krijgt wat ik over heb. Het gaat niet zo heel hard, ik denk dat ik tussen de 500 en de 750ml per week invries voor haar, maar alle beetjes helpen :) Als ik goed heb geteld krijgt haar kindje van 5 verschillende moeders melk (inclusief haarzelf).

8. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Aangemeld maar nog niet gekoppeld.

9. MamaVanSimone

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Interessant, ik dacht dat de vraag groter was dan het aanbod.... Maar het zal ook wel op locatie gematcht worden. Bij mij in het dorp was al iemand donor dus we werden aan dezelfde moeder gekoppeld. Ik denk dat het daarom zo snel geregeld was.

10. fafa

fafa Niet meer actief

Hangt inderdaad van locatie af. Ik heb me ook aangemeld en er stond in de mail iets van: "als we een match vinden binnen je postcodegebied, nemen we weer contact met je op". Dus ik ben benieuwd of ze me nodig gaan hebben. :)

Share This Page