Beetje random vraag maar, indien je gel gebruikt voor je peuter, welke gebruik je dan? Mijn zoontjes haar ben ik aan het laten groeien bovenop, dat ik het zo leuk naar achteren kan kammen. Nu zit hij in zo'n tussenfase dat het een beetje vreemd krult en voor zijn ogen gaat hangen, dus ik wil het met wat gel in model houden. De Zwitsal gel stelt niet zo veel voor, die houdt het niet lang. Aan de andere kant wil ik zijn haartjes ook niet zo enorm hard maken, iemand aanraders?
Die van Zwitsal blijft inderdaad niet zitten, misschien een uurtje maar dan moeten ze wel stil zitten Ik heb voor mijn zoontje gewoon gel die volwassenen ook gebruiken zeg maar. Eentje van Wella. Wordt niet te hard, maar blijft wel de hele dag zitten.
Mijn man en zoon gebruiken dezelfde gel, van Loreal 'out of bed effect' of zoiets. Wordt ook niet hard, vet of plakkerig.
ik heb die van de hema...wordt niet hard maar blijft wel heel goed zitten. 's avonds kam je het er zo weer uit.
hier al vanaf dat hij net 1 is van loreal, zo'n zwarte tube, nr 10. word kei hard. zelfs na zijn slaapje zit het nog in model daarvoor wel stuk of 5 verschillende geprobeerd maar bleef allemaal niet zitten...